Vandaag voor het eerst sinds een aantal weken iets geprobeerd te downloaden via een torrent, maar ook al behoren er tientallen/honderden/duizenden seeds en peers te zijn, in mijn bittorrent client krijg ik er maar 1 of 2 te zien. Een paar weken geleden ging dat nog goed. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Overigens, voordat je begint te roepen dat het hier om iets illegaals gaat, er zijn ongelooflijk veel zaken die je kan downloaden via torrents die volledig legaal zijn (open source/demo software, public domain films, etc.).
Overigens, voordat je begint te roepen dat het hier om iets illegaals gaat, er zijn ongelooflijk veel zaken die je kan downloaden via torrents die volledig legaal zijn (open source/demo software, public domain films, etc.).
