J
Julion
Deze week heb ik van Ziggo een nieuw internet modem/router gekregen (Ubee EVW321B)
Sindsdien heb ik problemen met mijn VU+ Duo satelliet ontvanger.
Als ik intern (thuis) via het netwerk stream, via een app of via de websif, zijn er geen problemen.
Maar als ik van buitenaf stream kan ik maar eenmalig naar een zender kijken en dan geeft hij aan (Geen vrije tuner!)
Daarna moet ik de ontvanger opnieuw opstarten.
In de Ziggo router heb ik de VU+ geïnstalleerd via de Gateway, DMZ host en de firewall staat op low .
Ik heb ook al geprobeerd met de firewall uit, maar het probleem blijft het zelfde.
Sindsdien heb ik problemen met mijn VU+ Duo satelliet ontvanger.
Als ik intern (thuis) via het netwerk stream, via een app of via de websif, zijn er geen problemen.
Maar als ik van buitenaf stream kan ik maar eenmalig naar een zender kijken en dan geeft hij aan (Geen vrije tuner!)
Daarna moet ik de ontvanger opnieuw opstarten.
In de Ziggo router heb ik de VU+ geïnstalleerd via de Gateway, DMZ host en de firewall staat op low .
Ik heb ook al geprobeerd met de firewall uit, maar het probleem blijft het zelfde.