Problemen met spelen FIFA 13 ultimate team

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zlakto

Sinds begin december lukt het mij niet meer om op FIFA 13 ultimate team te spelen. Vlak na de aftrap van de voetbalwedstrijd, krijg ik een melding dat de verbinding verbroken is. Wel kan ik gebruik maken van alle andere online functies van FIFA en internet gebruiken. Om het probleem op te lossen heb ik contact opgenomen met EA Sports (de fabrikant), en zij hebben mij een online test laten uitvoeren. Uit deze test bleek dat mijn computer niet in staat was gegevens naar enkele ea-servers te sturen.

fert07-eqx-iad.ea.com 159.153.224.226 13 103ms 100% 0 / 181
meav5-pub.pt.iad.ea.com 159.153.226.105 14 107ms 100% 0 / 181
cr2.n54ny.ip.att.net 12.122.86.10 8 108ms 100% 0 / 182
cr2.wswdc.ip.att.net 12.122.3.38 9 107ms 100% 0 / 182
cr84.wswdc.ip.att.net 12.123.10.250 10 102ms 100% 0 / 182
gar2.ascva.ip.att.net 12.122.134.121 11 167ms 100% 0 / 182

Volgens hen was het verstandig om met dit resultaat contact op te nemen met Ziggo. Dit omdat er waarschijnlijk problemen waren met de instellingen van mijn internetverbinding. Is er hier iemand die ervaring heeft met soortgelijke problemen, en de oplossing hiervoor heeft?
 
Yo!
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met EA gebeld en ze verwezen me ook naar ziggo.. ik heb dit echter niet geaccepteerd omdat dat bullshit is en ik niet kan geloven dat het aan de verbinding ligt, want bv fut online tournament werkt zonder problemen, het is echt alleen Fut Seasons, ik kom hele rare teams tegen die ik eerst nooit tegen kwam (normaal is gold teams tegen, nu ook heel veel brons) en ik had op internet gevonden dat mensen zeggen dat het opgelost kan worden door je team te deleten zodat je opnieuw begint (maar dit is geeen optie want teveel coins/cards).

Die jongen aan de andere kant van de lijn gaf me ergens wel gelijk, en als extra troubleshoot heeft hij mij een nieuwe fifa 13 key gegeven, heb ik een nieuwe origin account aangemaakt en fifa geactiveerd. Ik online > FUT > Seasons en alle drie de games die ik starten begonnen gelijk en heb ik zonder problemen kunnen spelen. Ik terug naar mijn orginele account en gelijk die disconnects weer. Ik heb dit nu teruggemeld, dus even afwachten wat de volgende actie gaat zijn.. hoop dat hij seasons kan resetten ofzo met behoud van teams/records :frons:
 
Klasse dank je wel. Ik heb inderdaad ook al een dergelijk iets aan EA voorgesteld, maar toen kwamen ze met die servers die dus niet bereikt konden worden. Heb EA opnieuw gemaild, ook kijken waar ze mee komen
 
in het engels, geen zin om te vertalen want had dit gepost op ea fifa forum:


Ok, after my post a bit above this one,i got some contact in my ea case and my tech guy agreed it was seasons/accounts related, so he gave me 3 options;

1: Send it through to EA Canada Headquarters, which will take a long time, since they have to look and work out maybe a patch for it
2: Keep my original account, and dont play seasons
3: Keep the try-out account and transfer all my stuff myself, including coins, which will take up the 5% ah penalty and insane amounts of time since i got 100+ players and 1mil+ coins, and also have to keep 2 accounts up since my original got battlefield 3 on it/fifa11/fifa12

I reply-ed back, that i didnt like that options, since option 1 just takes long and i am screwed all that time, option 2 is no reall solution at all imo, and option 3 cause of the reasons i noted,, and if we could work on a other solution which would be a bit more friendly towards me (The paying customer right?)....

A bit after that i got a reaction back that there was no other option, my case was closed and send to the ea headquarters.... if you ask me kinda bad customer service but dont know what to do now except wait and hope a good willing ea worker will tackle this problem at some point..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan