• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen met Samsung DCB-B270R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
19
Ik heb in December 2007 bij het afsluiten van een bundel abonnement de Samsung DCB-B270R gekregen deze ging echter na 3 weken stuk nu heb ik een Humax IR-Fox C als vervanger gekregen. Ik wilde echter graag de Samsung DCB-B270R terug maar volgens multikabel was dit niet mogelijk omdat ze zoveel problemen hadden met de samsung dat ze weer overgestapt zijn op de humax. Is dit een normale gang van zaken?[/list]
 
Is volgens mij gewoon een slap verhaal om jou de mond te snoeren.

Ik heb ook die Samsung gekregen na het afsluiten van de bundel in december en bij mij doet ie het perfect, nog geen enkel probleem mee gehad.

Ik heb voordat ik die afsloot specifiek geinformeerd naar de decoders, en ze vertelde mij dat ze momenteel alleen de Samsung uitgeven wordt bij nieuwe abbo's.

Beetje vreemd verhaal dat ze nu weer wat anders beweren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan