• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met opzeggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kjonker1
  • Startdatum Startdatum
K

kjonker1

Heb vandaag ook weer rare dingen beleeft bij upc
Want ik wil mijn telefoon opzeggen ,omdat ik er nog een exstra nummer wil hebbe dus in totaal 3
Heb met hun gebeld wanneer mijn telefonie contract afliep kreeg ik te dat ik een week telaat was met opzeggen,toen zei ik tegen die kan niet want ik heb sept. mijn pakket verandert en krijg automatische een nieuw contract.
Dat stond niet bij hun in het systeem.
Gelukkig heb ik mijn brieven bewaard van upc waarin staat dat 20 sept ik een nieuw contract aagegaan ben.
Heb weer met hun gebeld kreeg ik weer een andere meid aan de telefoon en die kon wel zien dat mijn contract op 20 sept aagepast was.
Dus ik snap er geen meer van wie heeft nou gelijk?
Zou 1 van de upc medewerkers dit voor me uit willen zoeken ,zodat ik straks geen heel jaar afkoopsom voor mij kiezen krijg.
Mijn postcode 8411RD 2
vr.gr.

kjonker
 
Terug
Bovenaan