• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met ontvangen van email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter delen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

delen

Wie kan mij helpen?
Ik krijg bij het verzenden en ontvangen van mail via Chello de volgende melding:

Bij taak Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.

De ene keer lukt het wel de andere keer.

Is dit een of andere instelling?
Gaarnb jullie adviezen.

Groeten Tom
 
Ik heb trouwens accoutn al eens verwijderd en opnieuw installed.
Betreft : Outlook in Office 2003
 
delen zei:
Ik heb trouwens accoutn al eens verwijderd en opnieuw installed.
Betreft : Outlook in Office 2003

Oops.............je hebt vast te veel email verzonden,cHELLo 's nieuwe policy is "afknijpen" die handel :} :} :P
 
Ik had er vandaag ook last van.
Volgens mij zit chello weer te kutten aan hun mailserver.
Mail van mijn eigen domein komt namelijk wel gewoon binenn.
 
Ik email niet veel hoor. Hooguit 1 a 2 berichten per dag
 
Melding geeft duidelijk aan dat er een probleem is met het password ,

0x800CCC92 POP3_INVALID_PASSWORD Password not valid for account.


check het eens via de webmail van chello
werkt het wel ben ik toch benieuwd wat er staat in de instellingen van Outlook ?
 
In ieder geval bij de accountnaam/gebruikersnaam geen compleet mail adres invoeren, maar het begin van het hoofdaccount wat u op papier heeft gekregen bij de aansluiting van Chello.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan