• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met meerdere gelijktijdige opnamen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Daemoniacus
  • Startdatum Startdatum
D

Daemoniacus

Vandaag had ik de Horizonbox ingesteld om de serie Rome op te nemen en de film Adjustment Bureau tegelijk.
Plan was om de film met een half uur later te kijken dan dat hij begon en de reclame's door te spoelen.

Tijdens het doorspoelen (voor het 3e reclameblok) bleef de film hangen en deed de box niet meer.
Uitzetten kon niet want ik ben die film nog aan het opnemen. ook loopt de Rome opname nog.

Het is het zoveelste incident dat Horizon produceerd.

Bij het benaderen van deze pagina om mijn gal te spuwen (want het is het zoveelste incident met Horizon) viel mijn oog op de nieuwe update die in Brabant uitgerold gaat worden en veel problemen moet verhelpen.

Vorige week heeft mijn vrouw nog contact gehad met de Servicedesk en die adviseerde dan maar om de oudere HD box weer te nemen, maar ja.... dan waren we wel weer de Film1 voordelen kwijt en het simultaan opnemen van meerdere programma;s ook.

Laten we zeggen dat ik hoop dat de nieuwe update mijn Horizon problemen oplost....
Ik hoop het niet voor mijzelf, maar voor UPC...

Ben er zo langzamerhand wel klaar mee
 
Ja hoor, het begint weer, dagelijks vast-lopers. Is een maand goed geweest na de update. Het lijkt wel of de problemen zich steeds herhalen. Volgens mij ben ik nu weer aan de beurt voor de problemen. Zal zeker denk ik weer 1 a 2 maanden zo zijn en dan weer 1 maand goed. >:( :o :'(
 
Als je overstapt naar de oude box ben je idd het voordeel van Film1 kwijt. Echter hebben wij toch weer de overstap gemaakt naar de oude box.
Ik heb aangegeven bij de helpdesk dat ik wel Film1 wilde behouden. Helemaal gratis kon niet meer maar ik betaal nu 5 euro per maand voor film1.

Het andere voordeel van meerdere zenders tegelijk opnemen, tja dat ben ik wel kwijt. Maar met de oude DVR box geen problemen meer met vastlopers en andere problemen.

Koos.
 
Tipje: als je niet thuis bent of geen tv kijkt, kun je, met de box op standby, wel twee programma's tegelijkertijd opnemen met de Cisco. Ook kun je, bij aanvang van een programma pauzeren terwijl je een ander programma opneemt. Het gepauzeerde programma start je dan een half uurtje later en dan kun je alsnog de commercials skippen.
 
Terug
Bovenaan