D
Daemoniacus
Vandaag had ik de Horizonbox ingesteld om de serie Rome op te nemen en de film Adjustment Bureau tegelijk.
Plan was om de film met een half uur later te kijken dan dat hij begon en de reclame's door te spoelen.
Tijdens het doorspoelen (voor het 3e reclameblok) bleef de film hangen en deed de box niet meer.
Uitzetten kon niet want ik ben die film nog aan het opnemen. ook loopt de Rome opname nog.
Het is het zoveelste incident dat Horizon produceerd.
Bij het benaderen van deze pagina om mijn gal te spuwen (want het is het zoveelste incident met Horizon) viel mijn oog op de nieuwe update die in Brabant uitgerold gaat worden en veel problemen moet verhelpen.
Vorige week heeft mijn vrouw nog contact gehad met de Servicedesk en die adviseerde dan maar om de oudere HD box weer te nemen, maar ja.... dan waren we wel weer de Film1 voordelen kwijt en het simultaan opnemen van meerdere programma;s ook.
Laten we zeggen dat ik hoop dat de nieuwe update mijn Horizon problemen oplost....
Ik hoop het niet voor mijzelf, maar voor UPC...
Ben er zo langzamerhand wel klaar mee
Plan was om de film met een half uur later te kijken dan dat hij begon en de reclame's door te spoelen.
Tijdens het doorspoelen (voor het 3e reclameblok) bleef de film hangen en deed de box niet meer.
Uitzetten kon niet want ik ben die film nog aan het opnemen. ook loopt de Rome opname nog.
Het is het zoveelste incident dat Horizon produceerd.
Bij het benaderen van deze pagina om mijn gal te spuwen (want het is het zoveelste incident met Horizon) viel mijn oog op de nieuwe update die in Brabant uitgerold gaat worden en veel problemen moet verhelpen.
Vorige week heeft mijn vrouw nog contact gehad met de Servicedesk en die adviseerde dan maar om de oudere HD box weer te nemen, maar ja.... dan waren we wel weer de Film1 voordelen kwijt en het simultaan opnemen van meerdere programma;s ook.
Laten we zeggen dat ik hoop dat de nieuwe update mijn Horizon problemen oplost....
Ik hoop het niet voor mijzelf, maar voor UPC...
Ben er zo langzamerhand wel klaar mee
:'(