W
weerhuis
Ik heb sinds een aantal weken deze ontvanger in mijn bezit. In het begin vond ik het zappen al traag, maar nu is het heel erg traaaaaaag. Bij het kiezen van één zender hoger (channel up) gaat het beeld eerst op zwart en na 6 seconden verschijnt de balk met informatie, waarna het gekozen kanaal een tweetal seconden later daadwerkelijk in beeld komt.
Bij het kiezen van een kanaal middels de AB pakt het apparaat in 9 van de 10 gevallen de gekozen zender niet (101 wordt 1 of 10, 3 wordt 33, enz.). Ik heb de batterijen al eens vervangen zonder resultaat. Ik ben langzamerhand in staat het ding de deur uit te doen:evil:. Wie kan me helpen
:cry:
Bij het kiezen van een kanaal middels de AB pakt het apparaat in 9 van de 10 gevallen de gekozen zender niet (101 wordt 1 of 10, 3 wordt 33, enz.). Ik heb de batterijen al eens vervangen zonder resultaat. Ik ben langzamerhand in staat het ding de deur uit te doen:evil:. Wie kan me helpen
:cry: