B
Bozo
Hallo medeforummers 
Ik zit alweer met de probleem dat mijn verbinding continu wegvalt. Heb er nu alweer zo ongeveer 1 week last van en vandaag valt die continu weg en komt de modem niet online. Wnr die het wel doet is de snelheid zo rond de 350kb terwijl ik Fiber Power 30 heb.
Heb eerder een soortgelijk probleem gehad maar die was opgelost nadar de monteurs langskwamen.
Heb al van alles geprobeerd. De modem gereset kwartier van de stroom afgehaald, half uur van de stroom afgehaald maar keer op keer komt de probleem terug.
Is er nog iets wat ik kan doen of moet er een monteur langskomen en zo jah zijn daar kosten aan verbonden?
Zie de bijlage voor huidige signaalwaardes.
Edit: Snelheid varieert continu zo tussen de 300 en 700kb met enorme pieken ertussen. Van tijd tot tijd haalt die ook de normale snelheid.

Ik zit alweer met de probleem dat mijn verbinding continu wegvalt. Heb er nu alweer zo ongeveer 1 week last van en vandaag valt die continu weg en komt de modem niet online. Wnr die het wel doet is de snelheid zo rond de 350kb terwijl ik Fiber Power 30 heb.
Heb eerder een soortgelijk probleem gehad maar die was opgelost nadar de monteurs langskwamen.
Heb al van alles geprobeerd. De modem gereset kwartier van de stroom afgehaald, half uur van de stroom afgehaald maar keer op keer komt de probleem terug.
Is er nog iets wat ik kan doen of moet er een monteur langskomen en zo jah zijn daar kosten aan verbonden?
Zie de bijlage voor huidige signaalwaardes.
Edit: Snelheid varieert continu zo tussen de 300 en 700kb met enorme pieken ertussen. Van tijd tot tijd haalt die ook de normale snelheid.


