K
kubus
Hallo,
Ik heb vandaag van Ziggo de Ubee modem ontvangen, echter is het wifi signaal zeer instabiel. op 1 meter afstand kan de snelheid varieren van 3 mbps tot 50 mbps(max abonnement).
Hebben andere gebruikers hier last van? Zo ja: Wat doen jullie eraan/hoe hebben jullie het opgelost?
Op basis van wat bepaalt ziggo of je de cisco of de ebuu modem krijgt? Ik wil namelijk eigenlijk liever de cisco modem, kan ik dit aanvragen?
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag van Ziggo de Ubee modem ontvangen, echter is het wifi signaal zeer instabiel. op 1 meter afstand kan de snelheid varieren van 3 mbps tot 50 mbps(max abonnement).
Hebben andere gebruikers hier last van? Zo ja: Wat doen jullie eraan/hoe hebben jullie het opgelost?
Op basis van wat bepaalt ziggo of je de cisco of de ebuu modem krijgt? Ik wil namelijk eigenlijk liever de cisco modem, kan ik dit aanvragen?
Alvast bedankt!
