• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met digitale telefonie !

J

javada

2 weken geleden digitale telefonie van Chello gekregen, na afsluiting van KPN-net probleem kon wel bellen en niet gebeld worden. Na veel contact met helpdesk gevraagd dat er een monteur kwam deze heeft het probleem verholpen, hierna 1 week zonder problemen kunnen bellen. Na deze week probleem met internetverbinding router gereset, hierna niet meer mogelijk te bellen of gebeld te worden ( mensen die bellen zeggen jullie zijn steeds in gesprek ) - Reeds meer dan 3 contact gehad met helpdesk - volgens hun geen problemen - modem resetten - 30 sec. wachten en we zijn eraan bezig dit zijn de opmerkingen die je krijgt. Gevraagd terug te bellen, nummer doorgegeven van mobiel of dat ze proberen via de lijn te bellen echter dit wordt niet gedaan. Reeds voor meer dan 40 euro via prepaid mobiel verbelt zonder resultaat. Gevraagd monteur te sturen volgens mij ligt het nl aan de modem.
Telefoneren door aansluiting van telefoon rechtstreeks aan modem heeft hetzelfde resultaat, nl je hoor het nummer draaien en dan is de lijn "dood"
Ik waarschuw iedereen voor de consequenties als je besluit over te gaan naar Chello zeker als je een prepaid-mobiel heb. Kosten om helpdesk te bellen € 1,25 + € 0,10 per minuuten voordat je iemand op de helpdesk te pakken heb ben zo 3 min. bezig. Totaal geïsoleerd  en dat in deze tijd.l 
Misschien zijn er reeds andere personen die ook deze ervaring reeds hebben
Ga maandag het abonnement dat kwaliteitsgarantie heeft maar opzeggen
Misschien hebben meer mensen deze problemen! ;D
 
Na 3 dagen zonder is gisteren een nieuwe modem geplaatst, het bleek dat de modem kapot was!

Geen vergoeding voor het mobiel bellen en geen opschuiving van garantietermijn!

Kosten voor ons zelf 48 euro doordat je mobiel (prepaid) moet bellen en de helpdesk steeds maar zeg dat het systeem goed is en de modem gereset moet worden of komen met de opmerking we zijn er mee bezig!

Let dus op dat als je toch overga, dat je misschien niet bereikbaar ben en ook dat niet alle telefoontoestellen meer gebruikt  kunnen worden.
Ja bij mij was dat bekend en heb dat ook ingecalculeerd bij de overgang.

Mod edit: AUB niet dubbel posten.
 
Terug
Bovenaan