• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met de WRT54GS V7

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Haroldvdw
  • Startdatum Startdatum
H

Haroldvdw

Hoi allemaal,

Ik heb de volgende problemen met de WRT54GS V7 Firmware 7.50.2
Telkens na ongeveer 15 minuten loopt de router vast.
Het enig wat helpt is dan de stroom eraf halen en er weer op zetten.
Dan werkt hij weer voor 15 minuten.
Het volgende heb ik al geprobeerd.

Hard reset zodat ik alle instellingen weer opnieuw moet invoeren.
laatste firmware erop gezet.

P.s. ja ik weet het had beter een WRT54GL kunnen kopen, maar goed nu heb ik dus dit ding.

Wie kan mij helpen of wie heeft hier ook problemen mee,
Noem even het probleem wat je heb en eventuele oplossing.

Alvast allemaal bedankt
 
Haroldvdw zei:
Hoi allemaal,

Ik heb de volgende problemen met de WRT54GS V7 Firmware 7.50.2
Telkens na ongeveer 15 minuten loopt de router vast.
Het enig wat helpt is dan de stroom eraf halen en er weer op zetten.
Dan werkt hij weer voor 15 minuten.
Het volgende heb ik al geprobeerd.

Hard reset zodat ik alle instellingen weer opnieuw moet invoeren.
laatste firmware erop gezet.

P.s. ja ik weet het had beter een WRT54GL kunnen kopen, maar goed nu heb ik dus dit ding.

Wie kan mij helpen of wie heeft hier ook problemen mee,
Noem even het probleem wat je heb en eventuele oplossing.

Alvast allemaal bedankt
Nu je zelf heb zitten klooien, kan je het ding niet meer terug brengen indien dat mogelijk was. en om gelijk maar een nieuwe FW erin tezetten lijkt me wat erg voorbarig.
zou hardwarematig kunnen zijn, hitte???
 
Nee ik heb geen alternatieve firmware erop gezet(dat kan niet eens).
Alles van de linksys website.
Er zit nog wel garantie op maar heb hem sinds gister pas aangesloten zo nieuw uit de doos.
en de oorzaak is geen hitte.
firmware 750.2 staat ook op de linksys website dit is de nieuwste
 
Haroldvdw zei:
Nee ik heb geen alternatieve firmware erop gezet(dat kan niet eens).
Alles van de linksys website.
Er zit nog wel garantie op maar heb hem sinds gister pas aangesloten zo nieuw uit de doos.
en de oorzaak is geen hitte.
firmware 750.2 staat ook op de linksys website dit is de nieuwste

zal me vergist hebben met een andertopic
lekker ruilen zolang het kan en een ander model nemen.

PS kijk dan voor gigabit , zal niet veel duurder zijn denk ik...
 
Terug
Bovenaan