problemen met de verbinding

  • Onderwerp starter bobbejaantje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bobbejaantje

ik heb eens teruggebladerd in deze thread en zie dat er vanaf begin augustus (en vooral vanaf de 11e aug) bij heel veel mensen uit verschillende regios klachten zijn over de kabelverbinding van chello.
met een paar resets van de modem ging het bij mij meestal wel weer even.

ik heb ook ongeveer vanaf die tijd klachten gehad. en nu zijn ze spontaan weer over.

Very strange.

Vraag 1. wat is er aan de hand als je je modem elke keer moet resetten?? (hij doet het overigens de laatste 2 weken weer probleemloos)

Vraag 2. wat is het landelijke probleem geweest. (of is het toeval dat overal tegelijk klachten ontstaan)???
 

dipstaart

Forum Gebruiker
Berichten
286
Het lag niet aan het modem... waar het wel aan lag weet ik ook niet. Bij chello beweren ze dat ze van niks wisten, maar ik geloof er echt helemaal niks meer van. Ben verder best wel tevreden met chello, maar die service....

Die mail support kunnen ze wat mij betreft ook afschaffen, want ze sturen altijd standaard mailtjes terug: 'voor vragen moet je onze helpdesk bellen'. Dus ik snap het nut niet helemaal van die support via mail ??? Ma ja, zolang ie het weer doet hoor je mij niet klagen.
 

djfox741

Forum Gebruiker
Berichten
102
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ook ik heb dit al geruime tijd en heb dus maar een e-mail gestuurd op dat bewuste formulier, daar kreeg ik nog niet lang daarna het volgende bericht;

Op dit moment zijn er inderdaad problemen met de bereikbaarheid van onze memberspagina.
We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Ja als dit dan een standaard bericht is, weet ik ook niet maar het lijkt mij toch wel een antwoord op mijn vrrag over de bereikbaarheid van de Homepage's.

Alleen ben ik het wel eens dat het ook fijn zou zijn dat ze dan eens vertellen wat!! er aan de hand is,.

Grtn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan