P
pepijnklijs
Ik ben er al de hele dag mee bezig en ik krijg het maar niet voor elkaar; een fatsoenlijke draadloze verbinding maken tussen mijn nieuwe Thomson 870 en mijn iMac, Macbook Pro en iPhone 3g. Telkens verdwijnt de verbinding weer even, komt weer terug en verdwijnt weer. Het signaal is sowieso te zwak op op 5 meter afstand te ontvangen... Zie ik iets over het hoofd? Kan iemand mij tips geven?
In de bijlage zitten screenshots van mijn instellingen.
ps. De verbinding via UTP kabel werkt prima!
In de bijlage zitten screenshots van mijn instellingen.
ps. De verbinding via UTP kabel werkt prima!