• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen met de horizon box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter petry
  • Startdatum Startdatum
P

petry

Sinds afgelopen week heb ik problemen met de horizon box.
internet en telefonie werken goed, maar televisie kijken is niet mogelijk.
het menu loopt vast en verdwijnt niet meer (pas na een reset).
zappen is in het begin nog mogelijk maar ook dat houdt na een paar minuten op.
als de box gereset is en hij is 10 minuten niet aangezet krijg je hem ook niet meer aan.

ik heb zelf al een factoryreset gedaan, zonder resultaat.
de HD van upc had ook niet echt veel zin om mij fatsoenlijk te helpen, dus daarmee ben ik ook niet verder gekomen.

iemand een idee ?
 
Enig advies weer bellen of een persoonlijk bericht sturen aan cas hier, of een Twitter bericht. Sterkte.
 
spooky067 zei:
Enig advies weer bellen of een persoonlijk bericht sturen aan cas hier, of een Twitter bericht. Sterkte.

ik heb weer gebeld, gelukkig kon ik nu wel een monteur laten komen...
 
Terug
Bovenaan