Problemen met chello plus snelheid en monteur.

  • Onderwerp starter SuperVisor
  • Startdatum
S

SuperVisor

Nou ja. Chello zuigt om het zo maar te zeggen.. ik heb een anderen probleem ik heb nu 5 maanden chello plus ongeveer maar ik heb al 5 maanden de snelheid ongeveer van chello classic.. dus hebben we ze aantal kerel gebelt enuhh daar bleek uit dat het aan ons lag.. maja aangezien dat dat niet is sturen hun nog geen monteur langs omdat het denk ik te duur kost om een monteur te stuuren... maja nu zit ik en me vader dus met een probleem eerst zee iemand van chello zelf.. Als de Probleem verholpen is Krijgen jullie de geld terug van wat jullie te veel hebben betaalt dus 25 euro meer dan classic nou ja me vader gaat een schriftelijke brief stuuren. en te zeggen dat we gewoon willen stoppen gelijk we hebben er helemaal genoeg van echt helemaal alleen maar rotzooi met chello de laatste tijd daar voor heb ik 4 a 5 jaar chello classic gehad en nooit geen problemen.. maja word er zelf ook gek van hoop dat ik er van af kom echt::( en jij ook succes Met UPC
 

KillRoy

Forum Gebruiker
Berichten
499
Uh, Als je zeker weet dat het probleem niet aan jezelf ligt maar aan Chello, dan laat je toch gewoon een monteur langs komen?

Als hij het probleem niet kan verhelpen kan je geld terug krijgen van Chello. Heel simpel.

Ligt het probleem wel degelijk aan jou, dan mag je de monteur zelf betalen (voorrij kosten en werkloon)

Dus...

Controleer alles wat NA de modem komt (bekabeling, stekertjes, ethernet kaart, instellingen (het beste kan je in zo'n geval Windows opnieuw installeren en van voor af je internet verbinding met de Chello CD installeren.)) en dergelijke.

Houdt het probleem dan nog aan, dan laat je gewoon een monteur komen.

5 maanden niks doen en zeggen dat Chello zuigt is niet echt de manier om problemen op te lossen....
 
W

w.ruiter

ben ik het niet helemaal mee eens,

bij mij is een monteur langsgeweest (op een moment dat niet is afgesproken hier kunnen ze niks van terugvinden) en deze rekening mag/moet ik betalen
hieronder een gedeelte uit een brief van mij naar upc

Uit de vele (onnodige) telefoontjes van mij naar de helpdesk is uiteindelijk gebleken dat dit te wijten is aan een uitermate zwak signaal die bij ons binnen komt, dit heeft tot gevolg dat de verbinding regelmatig wegvalt of dat er überhaupt geen verbinding mogelijk is. Uit een aantal van de gesprekken die ik gevoerd heb met uw helpdeskmedewerkers is naar voren gekomen dat de servicemonteur niet bij mij binnen hoeft te zijn omdat de modem door de helpdesk kan worden uitgelezen en daarmee de sterkte van het signaal kan worden bepaald.

er werd mij doodleuk meegedeeld dat er altijd een afspraak werd gemaakt omdat zij zo de kosten konden verhalen op de klant, werd er geen afspraak gemaakt dan werd er ook niks verholpen en zou ik dus met een slechte verbinding blijven zitten

ik ben al sinds augustus vorig jaar bezig om deze kosten van de maandelijkse rekening te krijgen, ik ben blij dat ik destijds niet gekozen heb voor de automatische incasso
 
Bovenaan