Vorig jaar ben ik over gegaan van KPN naar UPC. Aan de helpdesk medewerker destijds gevraagd of mijn alarm zou gaan werken met het modem. Het werd niet ondersteund maar het was ook geen probleem. Het heeft alarm heeft een jaar goed gewerkt. Ik was tevreden.
Inmiddels heb ik vier dagen storing op het alarm omdat het zich niet meer kan melden bij de meldkamer. De kiestoon wordt niet goed herkend. Uiteraard contact op genomen met de helpdesk. Ik zal geen namen noemen ............ het was te triest voor woorden. Meerdere keren werd er door het jongentje zijn excuses aangeboden. Maar hij melde er wel achteraan dat het mijn eigen probleem was........... kleine lettertjes. Vervolgens zij hij er nooit tegen mij gezegd kon zijn dat het alarm goed zou gaan werken. Kortom ik was ook nog eens aan het liegen. Enz. enz. enz.
Het enige wat ik wilde was dat zou navragen of er iets veranderd was. Ook dit wilde hij niet. De systemen lieten dit niet toe. Gewoon weg niet willen mee werken. Heel triest. Ik denk dat ik maar weer eens ga rondkijken naar een andere provider.
Inmiddels heb ik vier dagen storing op het alarm omdat het zich niet meer kan melden bij de meldkamer. De kiestoon wordt niet goed herkend. Uiteraard contact op genomen met de helpdesk. Ik zal geen namen noemen ............ het was te triest voor woorden. Meerdere keren werd er door het jongentje zijn excuses aangeboden. Maar hij melde er wel achteraan dat het mijn eigen probleem was........... kleine lettertjes. Vervolgens zij hij er nooit tegen mij gezegd kon zijn dat het alarm goed zou gaan werken. Kortom ik was ook nog eens aan het liegen. Enz. enz. enz.
Het enige wat ik wilde was dat zou navragen of er iets veranderd was. Ook dit wilde hij niet. De systemen lieten dit niet toe. Gewoon weg niet willen mee werken. Heel triest. Ik denk dat ik maar weer eens ga rondkijken naar een andere provider.
