Zoals eerder gemeld heb ik ook dit probleem en had daarover de helpdesk gemaild.
Vandaag werd ik terug gebeld door een helpdesk medewerker en had een goed gesprek met hem.
Samengevat:
Bij mij was het probleem dat ik een ip adres had van chello Oostenrijk.
Ik vertelde de helpdesk medewerker dat volgens mij 62.195.x.x toch een Nederlands Ip adres was.
Hij wist mij te vertellen dat dit nummer eigenlijk een Oostenrijks chello nummer was.
Door de verhogingen van de snelheid (december), vergroten van emailadressen en homepages, het groot aantal nieuwe voip telefoon aansluitingen etc moet er heel veel aan het netwerk, routers en servers veranderd worden.
Ook wordt hierbij met ip nummers gewerkt en geschoven, ook met buitenlandse chello nummers,maar dat moet dan ook weer in de rest van het netwerk worden ingevoerd / aangepast.
Omdat de veranderingen aan het netwerk etc nog niet klaar zijn, zouden er links en rechts diverse problemen zijn.
Men was hard aan het werk en alle problemen zouden worden opgelost, maar hij kon helaas geen tijd of datum noemen.
Een aannemelijke verklaring, maar het blijft vervelend dat die problemen er zijn.
Ook erg jammer dat ze het een en ander niet beter hebben ingeschat en voorbereid voor het invoeren van al die veranderingen.
Nouja, we wachten nog maar even af.