• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met accountbeheer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter f.veldhuis3
  • Startdatum Startdatum
F

f.veldhuis3

Ik kan al 3 weken geen accountbeheer meer doen op m'n chello-account.
Meer mensen met die klacht?
Helpdesk spreek over groot. omvangrijk bprobeleem voor meerdere abo's en kan nog we ltot 1/2 februari 2006 duren.
 
Ik kan er ook weer niet opkomen. :9
Ik heb dit probleem nu al voor de derde keer. Het wordt erg vervelend. >:(

Geen toegang tot accountbeheer vanaf deze computer

Via accountbeheer verander je je aliassen, je wachtwoord of voeg je extra e-mailaccounts en aliassen toe. Om veiligheidsredenen is dit alleen mogelijk vanuit het chello netwerk. Dit betekent dat je de instellingen alleen kan aanpassen als je gebruik maakt van je chello verbinding.

Krijg je deze mededeling als je surft met je chello verbinding dan kun je contact opnemen met de helpdesk.
 
f.veldhuis3 zei:
Ik kan al 3 weken geen accountbeheer meer doen op m'n chello-account.
Meer mensen met die klacht?
Helpdesk spreek over groot. omvangrijk bprobeleem voor meerdere abo's en kan nog we ltot 1/2 februari 2006 duren.

Ja, hebt al sinds 16 december dezlefde probleem. HD zegt dat mijn accountfile bij hen corrupt is en dat mijn account gerest zal worden. Vele malen gebeld, antwoord is teevast: Kan er niets verder aan doen, u moet nog even geduld hebben.

abbo: Extreme (nou ja, in werkelijkheid snelheid overdag is lager dan chello starter en daar klaag ik ook al over sinds 16 december)

postcode: 5709
 
Ik kan inmiddels wel inloggen op Accountbeheer

Als ik probeer in te loggen op Datagebruik krijg ik;

error

1122 , Tue Jan 31 17:57:57 2006
Kon geen overeenkomstige gebruiker vinden. Controleer je gebruikersnaam en/of wachtwoord.

En bij Antispam, Antivirus of Webmail krijg ik;

Aanmeldpoging is mislukt. Probeer het opnieuw.

Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn maar dit is ronduit vervelend, ik heb nu al meer dan 2 weken geen E-mail meer kunnen lezen van mijn hoofdmailadres.

Ook veelvuldig bellen heeft als resultaat;

Kan er niets verder aan doen, u moet nog even geduld hebben.
 
Zoals eerder gemeld heb ik ook dit probleem en had daarover de helpdesk gemaild.
Vandaag werd ik terug gebeld door een helpdesk medewerker en had een goed gesprek met hem. :6

Samengevat:
Bij mij was het probleem dat ik een ip adres had van chello Oostenrijk.
Ik vertelde de helpdesk medewerker dat volgens mij 62.195.x.x toch een Nederlands Ip adres was.
Hij wist mij te vertellen dat dit nummer eigenlijk een Oostenrijks chello nummer was.
Door de verhogingen van de snelheid (december), vergroten van emailadressen en homepages, het groot aantal nieuwe voip telefoon aansluitingen etc moet er heel veel aan het netwerk, routers en servers veranderd worden.
Ook wordt hierbij met ip nummers gewerkt en geschoven, ook met buitenlandse chello nummers,maar dat moet dan ook weer in de rest van het netwerk worden ingevoerd / aangepast.
Omdat de veranderingen aan het netwerk etc nog niet klaar zijn, zouden er links en rechts diverse problemen zijn.
Men was hard aan het werk en alle problemen zouden worden opgelost, maar hij kon helaas geen tijd of datum noemen.

Een aannemelijke verklaring, maar het blijft vervelend dat die problemen er zijn.
Ook erg jammer dat ze het een en ander niet beter hebben ingeschat en voorbereid voor het invoeren van al die veranderingen.
Nouja, we wachten nog maar even af.
 
Johnny54 zei:
Ook erg jammer dat ze het een en ander niet beter hebben ingeschat en voorbereid voor het invoeren van al die veranderingen.
Nouja, we wachten nog maar even af.

Misschien daarmee meteen de snelheidsproblemen van een aantal mensen met Extreme verklaard.
 
DenTsaar zei:
Misschien daarmee meteen de snelheidsproblemen van een aantal mensen met Extreme verklaard.
Ik denk het wel.
Wij weten intussen allemaal dat er bij iedere snelheidsverhoging aanloopproblemen zijn.
Nu zijn er wel erg veel veranderingen in zeer korte tijd en dus ook meer aanloopproblemen.
Terwijl men hard werkt om het in orde te krijgen stromen tegelijk de nieuwe gebruikers toe die gebruik maken van de ADSL inruilweken.
Ik wens de technisch dienst veel sterkte. Dat kunnen ze denk ik wel gebruiken.
 
Ik heb dit probleem al enkele maanden en is erg vervelend.
Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag!
 
asserboy zei:
Ik heb dit probleem al enkele maanden en is erg vervelend.
Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag!

Heb vandaag opnieuw met de HD gesproken hierover (heb het ook sinds 16 december). De oplossing van dit probleem is om het account te resetten en opnieuw aan te maken, echter dan verlies je je huidige email adres (en emails). Terecht vind men dit geen goede oplossing, dus is er een software patch geschreven om dit op te lossen zonder verlies van email adres. Deze patch is in test en wordt zo snel mogelijk uitgerold (eerder een kwestie van een paar dagen, dan van weken). Dus nog even wachten.
 
i.v.m. een modem swap had ik gisteren ook dat ik niet in het hoofdaccount beheer kon komen was geblokkeerd i.v.m. te vaak een foute inlog handeling, de helpdesk heeft een nieuw password aangemaakt. De helpdesk heeft me terug gebeld op voor hun bekende telefoonnummer om het password bekend te maken. En het werkte weer naar behoren LET OP want je email account is nu ook gewijzigd. Als je ingelogd ben kun je het pasword weer wijzigen.

Suc6 Ton
 
Terug
Bovenaan