• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met A.B.DVD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sakeh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sakeh

Hey,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met a.b.dvd (via quicknet)?

Krijg de laatste dagen extreem veel incompleet binnen (3mb van de 50 zo ongeveer :roll: )

mvg

Marc.

-edit- of had deze bij het quicknet subforum gemoeten?
 
sakeh zei:
Hey,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met a.b.dvd (via quicknet)?

Krijg de laatste dagen extreem veel incompleet binnen (3mb van de 50 zo ongeveer :roll: )

mvg

Marc.

-edit- of had deze bij het quicknet subforum gemoeten?
Nee, staat in het goede forum.

Wat gaat er mis en wat probeer je te downloaden, met welke software en hoe download je ? Via een nzb of via bijvoorbeeld supersearch van newsleecher ?
 
Het gaat om de DVD's van lost (tv serie), ik gebruikt newsleecher en ik download via een nzb (heb al verschillende index-sites geprobeerd).

Ik krijg bijvoorbeeld van rar 1 tm 20 maar een paar MB binnen (minder dan 10mb) terwijl de rar 50 MB zou moeten zijn. Dan gaat het van 21 tm 40 weer goed, dan krijg ik er een paar helemaal niet binnen en krijg ik 41 tm 60 weer incompleet binnen, dan weer een paar goed etc etc.

Hopelijk heb je hier wat aan :wink:

Nog wat xtra info; van LOSTS1D5 (seizoen 1, disk 5) kreeg ik in totaal maar 1/4de compleet binnen, voor LOSTS1D6 iets meer.. maar van LOSTS1D7 heb ik tot nu toe alles compleet (die loopt nog).

Tussen de verschillende dvd's zit nog niet eens 2 dagen (niet veel iig).

Nog een edit; Nu zit ik helaas aan mijn download limiet, maar gelukkig wordt deze morgen gereset :)
 
sakeh zei:
Het gaat om de DVD's van lost (tv serie), ik gebruikt newsleecher en ik download via een nzb (heb al verschillende index-sites geprobeerd)

Heb je al gecontroleerd of deze instelling goed staat bij jou? :
https://mgv.multikabel.nl/phpnuke//modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=13682#13682

(maakt dat wat uit ? )

Ik weet niet of de artikelen goed binnengekomen zijn op de server, zal vanavond even kijken, kun je misschien een voorbeeld aangeven van een paar delen die niet lukken, dan kijk ik even of ik die wel kan vinden.
 
CeeS zei:
sakeh zei:
Het gaat om de DVD's van lost (tv serie), ik gebruikt newsleecher en ik download via een nzb (heb al verschillende index-sites geprobeerd)

Heb je al gecontroleerd of deze instelling goed staat bij jou? :
https://mgv.multikabel.nl/phpnuke//modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=13682#13682

(maakt dat wat uit ? )

Ik weet niet of de artikelen goed binnengekomen zijn op de server, zal vanavond even kijken, kun je misschien een voorbeeld aangeven van een paar delen die niet lukken, dan kijk ik even of ik die wel kan vinden.

Ik kan die instelling nu niet testen of uberhaupt iets testen aangezien ik geen limiet weer heb, maar denk niet dat het iets uitmaakt aangezien de rar's maar in 1 groep staan.

Ik krijg 1 tm 48 en 77 tm 88 helemaal niet binnen van LOSTS1D5 kreeg ik niet goed binnen, maar dat stuk van 49 tm 76 wel.

qckpar.jpg

(https://la.gg/v/qckpar.jpg)
^ hier zoals disc 6 eruit ziet
 
sakeh zei:
Ik kan die instelling nu niet testen of uberhaupt iets testen aangezien ik geen limiet weer heb, maar denk niet dat het iets uitmaakt aangezien de rar's maar in 1 groep staan.

Ik heb even een paar parts hiervan gedownload (20 t/m 22) en als ik het vinkje aan heb staan is het bijna helemaal incompleet, net zoals bij jou en met de aanbevolen instelling haal ik artikelen waar bijna geen enkel artikel binnen kwam wel binnen op een paar kleine foutjes na, die er met een par-file wel uit te halen zullen zijn denk ik. Dus probeer eens met die andere instellingen.

Je schrijft dat de rar's maar in 1 groep staan, maar dat is niet altijd het geval hoewel het wel zo lijkt. Sommige posters posten het in meerdere groepen en op de server worden dubbele posts verwijderd zodat parts in 1 groep kunnen missen terwijl ze wel elders nog staan. Als je het vinkje dus uit zet haalt de server ze uit alle beschikbare groepen op.
 
CeeS zei:
sakeh zei:
Ik kan die instelling nu niet testen of uberhaupt iets testen aangezien ik geen limiet weer heb, maar denk niet dat het iets uitmaakt aangezien de rar's maar in 1 groep staan.

Ik heb even een paar parts hiervan gedownload (20 t/m 22) en als ik het vinkje aan heb staan is het bijna helemaal incompleet, net zoals bij jou en met de aanbevolen instelling haal ik artikelen waar bijna geen enkel artikel binnen kwam wel binnen op een paar kleine foutjes na, die er met een par-file wel uit te halen zullen zijn denk ik. Dus probeer eens met die andere instellingen.

Je schrijft dat de rar's maar in 1 groep staan, maar dat is niet altijd het geval hoewel het wel zo lijkt. Sommige posters posten het in meerdere groepen en op de server worden dubbele posts verwijderd zodat parts in 1 groep kunnen missen terwijl ze wel elders nog staan. Als je het vinkje dus uit zet haalt de server ze uit alle beschikbare groepen op.

Mooi, dan zal ik dat even proberen morgen, zodra het limiet wordt gereset :)!
 
Het werkt :D Krijg alles nu bijna perfect binnen..

Best erg dat ik hier na 2 jaar usenet pas achterkom, maar hartelijk bedankt in ieder geval :wink: !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan