S
sakeh
Hey,
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met a.b.dvd (via quicknet)?
Krijg de laatste dagen extreem veel incompleet binnen (3mb van de 50 zo ongeveer :roll: )
mvg
Marc.
-edit- of had deze bij het quicknet subforum gemoeten?
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met a.b.dvd (via quicknet)?
Krijg de laatste dagen extreem veel incompleet binnen (3mb van de 50 zo ongeveer :roll: )
mvg
Marc.
-edit- of had deze bij het quicknet subforum gemoeten?


Krijg alles nu bijna perfect binnen..