S
slofje
Hallo
Ik probeer bij mijn dochter een Linksys WRT54G2 te installeren. Het systeem blijft heel lang hangen op de pagina waarop het systeem de router zoekt. ( die met het stopcontact) Heeft het system daar zoveel werk mee of moet dat lekker doorlopen?
( Windows taakbeheer geeft bijna vol 100% aan en in de veilige modus lukt het niet
)
Prettige dagen nog
Ik probeer bij mijn dochter een Linksys WRT54G2 te installeren. Het systeem blijft heel lang hangen op de pagina waarop het systeem de router zoekt. ( die met het stopcontact) Heeft het system daar zoveel werk mee of moet dat lekker doorlopen?
( Windows taakbeheer geeft bijna vol 100% aan en in de veilige modus lukt het niet
)Prettige dagen nog
, en weet niet precies wat de Wii voor beveiliging aan kan.