- Berichten
- 852
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds de overgang van UPC naar Ziggo hebben we continue gezeik met de Horizon-go applicatie. Er zijn veel meer mensen(abonnees) die het zelfde ervaren. Voordat ik het uit leg zeg ik dat de waarde op het modem perfect zijn en ik bij speedtest op mijn Galaxy Tab S en op mijn S5 altijd de volledige 120/12 behaal. Op de AC band op 5 gigahertz. Het lijkt wel dat ze bandbreedte voor de Horizon-go applicatie sterk verminderd hebben om vervolgens heel Ziggo bij te voegen. Normaal kijken lukt in veel gevallen niet meer omdat hij continu aan het bufferen is met stilstaand beeld. Ook krijgen we regelmatig dat er geen verbinding is met de server. Internet is er op zo'n moment wel omdat mijn schoonmoeder gewoon aan het kijken is naar de Utopia Livestream die wel perfect blijft doorlopen.