Ik heb sinds gisteren dat voor twee email adressen de email niet wordt binnen gehaald. (Windows Live Mail)
Ik krijg dan het kadertje "aanmelden" , als ik op annuleren klik krijg ik het volgende kadertje en klik weer op annuleren.
De volgende drie email adressen gaan wel goed post komt gewoon binnen.
Ik heb Ziggo hierover gebeld, maar kom ik niet veel verder mee dan probeer eens de laatste updates te verwijderen, dit heb ik gedaan maar geen resultaat.
Dit probleem heb ik al eens eerder gehad en was ook opeens weer verdwenen, heb het idee dat het probleem wel degelijk bij Ziggo zit, maar hoe maak ik dit hard.
Hoor graag eens jullie reacties.....
Ik krijg dan het kadertje "aanmelden" , als ik op annuleren klik krijg ik het volgende kadertje en klik weer op annuleren.
De volgende drie email adressen gaan wel goed post komt gewoon binnen.
Ik heb Ziggo hierover gebeld, maar kom ik niet veel verder mee dan probeer eens de laatste updates te verwijderen, dit heb ik gedaan maar geen resultaat.
Dit probleem heb ik al eens eerder gehad en was ook opeens weer verdwenen, heb het idee dat het probleem wel degelijk bij Ziggo zit, maar hoe maak ik dit hard.
Hoor graag eens jullie reacties.....