Problemen Email ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rabian

Forum Gebruiker
Berichten
30
Ik heb sinds gisteren dat voor twee email adressen de email niet wordt binnen gehaald. (Windows Live Mail)

Ik krijg dan het kadertje "aanmelden" , als ik op annuleren klik krijg ik het volgende kadertje en klik weer op annuleren.
De volgende drie email adressen gaan wel goed post komt gewoon binnen.

Ik heb Ziggo hierover gebeld, maar kom ik niet veel verder mee dan probeer eens de laatste updates te verwijderen, dit heb ik gedaan maar geen resultaat.


Dit probleem heb ik al eens eerder gehad en was ook opeens weer verdwenen, heb het idee dat het probleem wel degelijk bij Ziggo zit, maar hoe maak ik dit hard.


Hoor graag eens jullie reacties.....
 

copymaster

Forum Gebruiker
Berichten
607
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Erg kort door de bocht om de schuld bij Ziggo neer te leggen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
 
Topicstarter
Topicstarter
R

Rabian

Forum Gebruiker
Berichten
30
Ik ben opzoek naar een oplossing geen ochtend humeur reactie....
 

copymaster

Forum Gebruiker
Berichten
607
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dan zoek je het zelf ook maar uit.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Als het aanmelden mislukt en je weet zeker dat de gebruikerscode en het paswoord goed zijn en het account actief is, dan kan alleen Ziggo het oplossen. Neem anders eens contact op met webcare.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

Rabian

Forum Gebruiker
Berichten
30
Bedankt voor je reactie.

Heb net nog even gebeld met Ziggo en er is wel degelijk een storing gaande , deze moet 20 augustus na 16:30 uur opgelost zijn.

Na mijn telefoontje van gisteren zijn er meer klachten binnen gekomen heb ik begrepen, vandaar dat er nu actie wordt ondernomen...
 

Tomar

Forum Gebruiker
Berichten
13
Had hetzelfde probleem, heb bij Ziggo de wachtwoorden van de desbetreffende accounts veranderd en het probleem lijkt opgelost te zijn.
gr. Tomar
:pompom:
 

Belmij

Forum Gebruiker
Berichten
200
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ditzelfde heb ik gisteren met 1 van mijn E-mail adressen gehad. Ziggo gebeld en er waren geen storingen bekend. Ik kon ook niet op mijn ziggo en webmail komen en ook niets van bekend. Na 20 minuten met een dame gesproken te hebben over deze storing kwam er uiteindelijk uit dat ze voor mij ook een klant had met [email protected] met hetzelfde euvel en adviseerde ze indien mogelijk het wachtwoord te wijzigen. Dit heb ik gedaan alleen de opbouw van wachtwoorden is anders geworden. Je moet nu met een hoofdletter beginnen.
Groetjes Frank
 

nl3prc

Forum Gebruiker
Berichten
134
Het Rare is dat ik mijn wachtwoorden van zowel één van drie email adressen weer moest ingeven.

Lijkt wel of die veranderd was ook het wachtwoord van mijnziggo moest ik resetten weet niet wat er aan de hand is geweest lijkt wel of er een hacker bezig is geweest.

Kan je trouwens al met een beveiligde SSL verbinding werken op inkomende en uitgaande post
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
R

Rabian

Forum Gebruiker
Berichten
30
Ik had in het telefoon gesprek inderdaad ook het advies gehad om het wachtwoord te wijzigen, maar wil eerst 20 augustus afwachten voordat ik vervolg stappen neem, daar probleem bekend is bij Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan