• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen Cisco DVR-HD box

Berichten
190
Ik heb steeds het probleem vooral bij RTL zenders dat een opname heel raar beeld geeft, geluid loopt dan goed door maar het beeld springt dan steeds terug naar 1 bepaald moment. Na een halve minuut gaat de opname weer verder en dan opeens na een bepaalde tijd heb ik het weer in de opname. Hebben andere dit ook en zo ja hoe heb je dit opgelost?
 
Terug
Bovenaan