• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen Cisco 3925

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Notsure

Ik lijk een instabiele internet connectie te hebben. Zomaar ineens klapt mijn verbinding eruit, 2 PC's en 2 smartphones kunnen er dan niet meer op internet. Ik heb wel verbinding met het modem maar mijn modem niet naar buiten. In de logs van de modem kan ik niets bijzonders vinden connectie is zogenaamd niet 'timed-out'.

Na een restart van het modem lijkt de verbinding wel weer OK te zijn (voor zolang het duurt).

Voor-informatie: ik ben net vehuisd naar Zoetermeer en na de afgesproken opleverdatum had ik nog geen TV en wel dezelfde internet problemen.

Gebeld met Ziggo, zij konden niets vinden en ik moest maar Ziggo Plus bellen (terwijl deze toen niets eens open waren, beetje het gevoel dat de medewerker het zelf niet meer snapte en mij afwimpelde). Terug gebeld omdat ik zelf denk dat het probleem in de modem zit. En gelukkig was een andere medewerker het met mij eens. Zij plande voor mij een monteur in, heel netjes allemaal. Nu kom ik vandaag thuis en alles werkt prima! TV doet het, internet etc.... een uur later WEER internet issues.... Ik heb via speedtest gekeken en mijn snelheid varieert heel erg tussen de 7600 kb/s en de 3400 kb/s.

Zouden jullie mee kunnen denken? Is dit een brakke modem? Of ligt het aan mij?
 
Hallo,
heb je nog steeds last van het probleem?
Ik heb het zelfde.. maar nu helpt een reset ook niet meer. Verbinding blijft weg (met internet), maar modem zelf zegt wel met internet verbonden te zijn.
Monteur is ingepland.. ik ben benieuwd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan