M
mutiara
Tsja hoe zal ik beginnen; eigenlijk ben ik al jarenlang een tevreden upc klant, daarom ook bijna niet op dit forum geweest echter sinds vanavond is dit behoorlijk aan het veranderen.
Wat is er aan de hand?
Ik wil wijzigingen aanbrengen in mijn emailaccounts aliassen etc.; heb ik tot ongeveer twee jaar geleden vaker probleemloos gedaan nl. accountbeheer inloggen etc.
Nu kom ik accountbeheer niet in nl. melding aanvraag wordt verstuurd en vervolgens foutmelding, webpagina niet beschikbaar duurt te lang voordat provisioning.upc.nl reageert.
Ik denk dan probeer ik via mijn upc email activeren het te doen echter melding, er is iets fout gegaan bij de activering van uw UPC webmail, probeert u het opnieuw.
Vervolgens net contact gehad met de helpdesk; bij hen geen probleem bekend alles zou moeten werken.
Het zou een computerprobleem moeten zijn; lijkt mij sterk nl.inloggen via ipod lukt ook niet.
Ik vraag dus om een oplossing; de oplossing is dat ik maar op internet op forums moet gaan zoeken naar mensen met dezelfde problemen die hebben waarschijnlijk wel een oplossing.
Wat moet ik hier nu weer mee?
heeft iemand een suggestie hoe ik aan een oplossing kom?
Wat is er aan de hand?
Ik wil wijzigingen aanbrengen in mijn emailaccounts aliassen etc.; heb ik tot ongeveer twee jaar geleden vaker probleemloos gedaan nl. accountbeheer inloggen etc.
Nu kom ik accountbeheer niet in nl. melding aanvraag wordt verstuurd en vervolgens foutmelding, webpagina niet beschikbaar duurt te lang voordat provisioning.upc.nl reageert.
Ik denk dan probeer ik via mijn upc email activeren het te doen echter melding, er is iets fout gegaan bij de activering van uw UPC webmail, probeert u het opnieuw.
Vervolgens net contact gehad met de helpdesk; bij hen geen probleem bekend alles zou moeten werken.
Het zou een computerprobleem moeten zijn; lijkt mij sterk nl.inloggen via ipod lukt ook niet.
Ik vraag dus om een oplossing; de oplossing is dat ik maar op internet op forums moet gaan zoeken naar mensen met dezelfde problemen die hebben waarschijnlijk wel een oplossing.
Wat moet ik hier nu weer mee?
heeft iemand een suggestie hoe ik aan een oplossing kom?