I
ikismarkje
Goed dit is mijn probleem met de zwarte pacebox,meerdere keren in de week slaat dat ding vast ik krijg dan upc in het display en ik alles weer opnieuw instellen,maar ik word t zat en wil weten hoe kan dit en hoe voorkom je dit?
Kabels zijn allemaal naar kabelkeur kabels vervagen en splitter ook,mediabox staat op de kast.
handelinng wat ik wel doe is elke keer echt uitzetten maar lijkt mij geen probleem.
Kabels zijn allemaal naar kabelkeur kabels vervagen en splitter ook,mediabox staat op de kast.
handelinng wat ik wel doe is elke keer echt uitzetten maar lijkt mij geen probleem.
