• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleempje met de zwarte Pace box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikismarkje
  • Startdatum Startdatum
I

ikismarkje

Goed dit is mijn probleem met de zwarte pacebox,meerdere keren in de week slaat dat ding vast ik krijg dan upc in het display en ik alles weer opnieuw instellen,maar ik word t zat en wil weten hoe kan dit en hoe voorkom je dit?


Kabels zijn allemaal naar kabelkeur kabels vervagen en splitter ook,mediabox staat op de kast.
handelinng wat ik wel doe is elke keer echt uitzetten maar lijkt mij geen probleem.
 
Lijkt me ook geen probleem, maar toch, probeer het ns een dag of 2 a 3 zonder uitzetten, gewoon standby.
 
Die boxen zijn volgens mij ook niet bedoeld om helemaal uit te zetten, maar horen op standby te staan.
 
Advies voor mensen met terugkerend landenscherm: Wacht minimaal 10 minuten met het van de stroom halen van de box nadat deze in standby gezet is.
 
Terug
Bovenaan