Vreemd geval;
Ik heb al ruim een jaar dtv en ben er zeer blij mee.
Heb basis- en extra channelpack.
Prima ontvangst zonder blokken of zo, alleen heb ik geen (of zelden) Disc Civil en Disc Science.
Hij geeft dan aan dat er geen signaal is.
Alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, helpt niet.
Signaal is 60% en 100%.
Kabels, aansluitingen, etc. (alles Hirschmann) nagekeken, helpt niet.
Echter héél af en toe heb ik bij deze 2 opeens wel beeld.
Nogmaals, bij alle andere zenders prima beeld en geen problemen.
Wie helpt?
Wat kan het zijn?
Dees
Ik heb al ruim een jaar dtv en ben er zeer blij mee.
Heb basis- en extra channelpack.
Prima ontvangst zonder blokken of zo, alleen heb ik geen (of zelden) Disc Civil en Disc Science.
Hij geeft dan aan dat er geen signaal is.
Alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, helpt niet.
Signaal is 60% en 100%.
Kabels, aansluitingen, etc. (alles Hirschmann) nagekeken, helpt niet.
Echter héél af en toe heb ik bij deze 2 opeens wel beeld.
Nogmaals, bij alle andere zenders prima beeld en geen problemen.
Wie helpt?
Wat kan het zijn?

Dees


