[email protected]
Forum Gebruiker
- Berichten
- 24
Probleemen met mijn @home email accounts
Beste forumleden en mededenkers,
Van het ene op het andere moment werken mijn 2 email accounts van @home niet meer zoals het hoort, het verzenden gaat wel maar email ophalen niet meer.
Na meermalen te hebben gebeld met Ziggo en mij de belofte te hebben gedaan dat het de volgende dag zou zijn opgelost (dinsdag).
Wij hebben de dag erna een mailtje via mijn Ziggo email gestuurd wel goed werkend met onze klacht met een tegen reactie van Ziggo dat een medewerker zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt, mijn vraag wat is "zo spoedig mogelijk" en in welk jaar.
De foutmelding die Windows Live mail aangeeft:
Voor het account ****** kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.
Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. (staat al jaren hetzelfde ingevuld)
De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Onze @Home accounts staan ingesteld:
POP3
Inkomende e-mail POP3: pop.ziggo.nl ----> v/h: mail.home.nl
Uitgaande e-mail SMTP: smtp.ziggo.nl ----> v/h: mail.home.nl
Uitgaande e-mail SMTP: (25)
Inkomende e-mail POP3: (110)
Onze Ziggo accounts staan ingesteld:
POP3
Inkomende e-mail POP3: pop.ziggo.nl
Uitgaande e-mail SMTP: smtp.ziggo.nl
Uitgaande e-mail SMTP: (25)
Inkomende e-mail POP3: (110)
Wij hopen dat iemand ons op dit forum in deze een passende oplossing kan geven en/of de goede instellingen om de @home email accounts weer werkend te krijgen, de Ziggo email accounts werken perfect.
Gr, Jo
Beste forumleden en mededenkers,
Van het ene op het andere moment werken mijn 2 email accounts van @home niet meer zoals het hoort, het verzenden gaat wel maar email ophalen niet meer.
Na meermalen te hebben gebeld met Ziggo en mij de belofte te hebben gedaan dat het de volgende dag zou zijn opgelost (dinsdag).
Wij hebben de dag erna een mailtje via mijn Ziggo email gestuurd wel goed werkend met onze klacht met een tegen reactie van Ziggo dat een medewerker zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt, mijn vraag wat is "zo spoedig mogelijk" en in welk jaar.
De foutmelding die Windows Live mail aangeeft:
Voor het account ****** kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.
Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. (staat al jaren hetzelfde ingevuld)
De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Onze @Home accounts staan ingesteld:
POP3
Inkomende e-mail POP3: pop.ziggo.nl ----> v/h: mail.home.nl
Uitgaande e-mail SMTP: smtp.ziggo.nl ----> v/h: mail.home.nl
Uitgaande e-mail SMTP: (25)
Inkomende e-mail POP3: (110)
Onze Ziggo accounts staan ingesteld:
POP3
Inkomende e-mail POP3: pop.ziggo.nl
Uitgaande e-mail SMTP: smtp.ziggo.nl
Uitgaande e-mail SMTP: (25)
Inkomende e-mail POP3: (110)
Wij hopen dat iemand ons op dit forum in deze een passende oplossing kan geven en/of de goede instellingen om de @home email accounts weer werkend te krijgen, de Ziggo email accounts werken perfect.
Gr, Jo
Laatst bewerkt door een moderator: