B
borg
Als ik de cisco HD-DVR rechtstreeks koppel aan de TV heb ik prima beeld en geluid. Koppel ik vervolgens de Cisco HD-DVR aan mijn thuisbioscoopsysteem, sony BDV-IT 1000, dan komt er geen geluid en geen beeld. In het scherm van mijn tv krijg ik te zien geen signaal.
Sluit ik mijn laptop aan via dezelfde ingang krijg ik wel beeld en geluis via de thuisbioscoop.
Hoe los ik dit probleem op?
Sluit ik mijn laptop aan via dezelfde ingang krijg ik wel beeld en geluis via de thuisbioscoop.
Hoe los ik dit probleem op?
