• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem uitgaande Telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
339
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sindsdat wij zijn overgegaan val allemaal losse paketten naar Alles-in-1-Extra hebben wij wat problemen met de telefonie.

1. Tijdens een gesprek vallen er stukjes tekst weg.. (alleen uitgaand.. dus het persoon waarmee we praten horen we zelf wel goed.. maar hoort ons niet goed omdat er stukjes weg vallen.)

2. Nadat we een gesprek hebben gevoerd en hebben opgehangen.. en we willen bijv daarna gelijk weer bellen.. gebeurt het weleens dat er geen kiestoon meer op de lijn staat.
Doen we er dan de testtelefoon in dan hebben we weer wel een kiestoon.. maar met de gewone telefoon niet.. de kiestoon komt dan na een tijdje weer terug.. (we kunnen wel gewoon gebeld worden in die tijd alleen niet bellen.)


Het lijkt er dus op dat het een probleem is met de uitgaande verbinding.
En het is pas begonnen sindsdat we alles-in-1-extra hebben.. daarvoor bijna nooit problemen.. m.u.v. grote storing in regio bijv.



Nu vroeg ik me af..
1. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
2. Is er een oplossing voor?

(ik heb het niet bij storingen geplaatst.. omdat het mij niet echt een storing lijkt maar eerder een probleem bij een instelling ofzo)
 
je vermeld dat er met de testtelefoon geen problemen zijn dus ik een vermoeden dat het aan je telefoontoestel ligt probeer gewoon eens een dag met de testtelefoon en kijk wat er dan gebeurt succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan