1
137BF3
mij is vertelt dat ik me router in DMZ moet zetten voor gebruik van me PS3.
maar het lukt me niet om in het router menu te komen,
me laptop en PS3 geven 2 verschillende gateway IP weer, heb ze beide geprobeerd via webbrowser.
krijg telkens de melding dat de pagina kan niet worden weergegeven.
heeft iemand een oplossing.....
maar het lukt me niet om in het router menu te komen,
me laptop en PS3 geven 2 verschillende gateway IP weer, heb ze beide geprobeerd via webbrowser.
krijg telkens de melding dat de pagina kan niet worden weergegeven.
heeft iemand een oplossing.....