• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

probleem: UBEE EVM3200

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 137BF3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
1

137BF3

mij is vertelt dat ik me router in DMZ moet zetten voor gebruik van me PS3.
maar het lukt me niet om in het router menu te komen,
me laptop en PS3 geven 2 verschillende gateway IP weer, heb ze beide geprobeerd via webbrowser.

krijg telkens de melding dat de pagina kan niet worden weergegeven.

heeft iemand een oplossing.....
 
mij is vertelt dat ik me router in DMZ moet zetten voor gebruik van me PS3.
maar het lukt me niet om in het router menu te komen,
me laptop en PS3 geven 2 verschillende gateway IP weer, heb ze beide geprobeerd via webbrowser.

krijg telkens de melding dat de pagina kan niet worden weergegeven.

heeft iemand een oplossing.....

Heb je echt een evM-3200 en niet een evW-3200 ??

De EVM heeft namelijk geen router aan boord en daar moet je dus een losse router tussen zetten als je meerdere computers of game consoles op aan wilt sluiten. Een EVW heeft wel een router ingebouwd en daar kun je dus wel in het menu komen. Mocht je een EVM hebben en je sluit allen de PS3 aan hoef en kun je niets in DMZ te zetten en moet het zo werken. Met een losse router ertussen moet je daar de juiste portforwarding regels (of DMZ) instellen.
 
EVM heb ik, bedankt voor je uitleg.....

kan het kwaad als ik telkens de kabel switch tussen laptop en ps3.
 
EVM heb ik, bedankt voor je uitleg.....

kan het kwaad als ik telkens de kabel switch tussen laptop en ps3.

Nee hoor, dat is geen probleem, je moet wel even nadat je een ander apparaat hebt aangesloten de Ubee uit en aanzetten zodat hij reset. Daarna pas je nieuwe apparaat aanzetten.

Dus:
- computer (of PS3) die je wilt aansluiten staat uit
- zet modem uit, sluit andere apparaat aan
- zet modem aan, wacht tot alle lampjes branden zoals ze normaal branden, dus modem compleet is opgestart en ingelogd.
- zet je computer (PS3) weer aan.

Als je weer terug wilt naar het andere apparaat doe je het op dezelfde manier.

Op die manier weet je zeker dat je apparaat ook een ip-adres krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan