• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem SyFy HD / 13e Street HD ism Panasonic.

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Iemand hier met een panasonic 2012 model waarbij syfyhd/13thstreet hd wel werkt ism ci+ module?
 
Heb je handmatig al geprobeerd of kan dat niet met dat model?
 
C0re zei:
Heb je handmatig al geprobeerd of kan dat niet met dat model?

Na reset tv kan je idd handmatig instellen, maar ook dan geen beeld, wel geluid + scherm gecodeert kanaal.

Upc heeft nu al 4x aktivatie signaal gestuurd, dit komt ook aan, maar kanaal blijft op zwart.

Lijkt wel of tv niet met de signaal van beeld om kan gaan(meschien verkeerde h264 setting die panasonic niet leuk vind)
 
Ik denk toch eerder iets met de codering, aangezien de Horizonbox ook niet bij iedereen vlekkeloos verliep.

Nederland 3 HD en RTL 8 HD doen het wel goed?
 
Devil-Strike.net zei:
Na reset tv kan je idd handmatig instellen, maar ook dan geen beeld, wel geluid + scherm gecodeert kanaal.

Upc heeft nu al 4x aktivatie signaal gestuurd, dit komt ook aan, maar kanaal blijft op zwart.

Lijkt wel of tv niet met de signaal van beeld om kan gaan(meschien verkeerde h264 setting die panasonic niet leuk vind)

Hier hetzelfde probleem een Panasonic TX-P42ST50(model 2012) wel geluid geen beeld HD Syfy en 13TH Street. Er verschijnt net zoals bij Devil gecodeerd kanaal.De sd kanalen doen het wel gewoon. Ook hier al 3 maal activatie verstuurd zonder resultaat. Wel vandaag HBO voor drie maanden genomen actie geen problemen met activatie.
 
@C0re alle zenders werken behalve die 2 nieuwe hd zenders, @Orphanmountain, ga dan toch denken dat het een panasonic probleem is, of iedergeval nbc universal die meschien net iets andere h264/avc setting gebruikt die panasonic tv's niet zo leuk vind.

Kan er niet anders van maken, van het geluid haalt hij dus wel de codering eraf maar niet van het beeld, met gevolg wel geluid geen beeld(als ik kaart eruit haal stopt geluid ook logisch aangezien hij niet meer kan encoderen)

tv is btw een TX-L47ET5E
 
@Devil-Strike.net, Orphanmountain,

Wellicht webcare contacten met dit probleem?
Jullie hebben immers al genoeg geprobeerd met de KS.
 
Dave670 zei:
@Devil-Strike.net, Orphanmountain,

Wellicht webcare contacten met dit probleem?
Jullie hebben immers al genoeg geprobeerd met de KS.


Via twitter reageren ze niet meer op mij(sta op block denk ik) zal via hier proberen.

Edit// pm verstuurd naar jordy, nu maar afwachten.
 
Dave670 zei:
@Devil-Strike.net, Orphanmountain,

Wellicht webcare contacten met dit probleem?
Jullie hebben immers al genoeg geprobeerd met de KS.

Net een pm verstuurd aan webcare Jordy-Upc. Nu even geduld hebben. Maar het kan ook maar zo zijn in de wondere wereld die Upc heet dat beide zenders weer spontaan gaan werken.
 
Ga toch echt denken dat het aan panasonic ligt, module in andere tv's bij bcc geprobeert en direct beeld op syfyhd en 13th street hd, kom thuis doe in panasonic tv en op alle zenders beeld behalve syfy hd en 13th street hd.
 
Terug
Bovenaan