- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Iemand hier met een panasonic 2012 model waarbij syfyhd/13thstreet hd wel werkt ism ci+ module?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C0re zei:Heb je handmatig al geprobeerd of kan dat niet met dat model?
Devil-Strike.net zei:Na reset tv kan je idd handmatig instellen, maar ook dan geen beeld, wel geluid + scherm gecodeert kanaal.
Upc heeft nu al 4x aktivatie signaal gestuurd, dit komt ook aan, maar kanaal blijft op zwart.
Lijkt wel of tv niet met de signaal van beeld om kan gaan(meschien verkeerde h264 setting die panasonic niet leuk vind)
Dave670 zei:@Devil-Strike.net, Orphanmountain,
Wellicht webcare contacten met dit probleem?
Jullie hebben immers al genoeg geprobeerd met de KS.
Dave670 zei:@Devil-Strike.net, Orphanmountain,
Wellicht webcare contacten met dit probleem?
Jullie hebben immers al genoeg geprobeerd met de KS.