A
albundy
Hallo,
Ik heb problemen met het downloaden van bestanden. Als ik een bestand wil downloaden klik het aan in de browser en het begint gelijk met een hoge snelheid te downloaden. Tot ongeveer 60mb en dan stopt het meteen en gaat niet meer verder. Het gebeurt bij alle browsers en bij alle bestanden. Het zijn gewone legale bestanden van legale websites ( bijv: openelec.tv). Is er een bestand wat heel langzaam binnenkomt dan is er niets aan de hand en duurt het uren voordat het binnen is maar het komt binnen. Alle bestanden die met hoge snelheid binnenkomen gaan goed tot ongeveer 50 a 60 mb. Je kan ook zeggen dat het ongeveer een seconde of 10 duurt voordat het helemaal stopt
Daarnaast werken er opeens ook een paar apps op mijn iPad niet meer (o.a. Clash of clans). De computer is bedraad en de iPad via WIFI.
Nu komt het....zet ik mijn VPN verbinding aan dan werken de apps prima. Kijk ik een filmpje op Youtube dan is er geen enkel probleem. Probeer ik hetzelfde filmpje te downloaden dan gaat het niet verder tot 50 of 60mb
Normaal internetten werkt prima. Ik heb van alles al geprobeerd en ook het modem naar de fabrieksinstelingen gereset.
Ik begrijp werkelijk niet wat het kan zijn.
Ik hoop dat er een oplossing is. Kunnen jullie mij helpen?
Groeten, Peter
Ik heb problemen met het downloaden van bestanden. Als ik een bestand wil downloaden klik het aan in de browser en het begint gelijk met een hoge snelheid te downloaden. Tot ongeveer 60mb en dan stopt het meteen en gaat niet meer verder. Het gebeurt bij alle browsers en bij alle bestanden. Het zijn gewone legale bestanden van legale websites ( bijv: openelec.tv). Is er een bestand wat heel langzaam binnenkomt dan is er niets aan de hand en duurt het uren voordat het binnen is maar het komt binnen. Alle bestanden die met hoge snelheid binnenkomen gaan goed tot ongeveer 50 a 60 mb. Je kan ook zeggen dat het ongeveer een seconde of 10 duurt voordat het helemaal stopt
Daarnaast werken er opeens ook een paar apps op mijn iPad niet meer (o.a. Clash of clans). De computer is bedraad en de iPad via WIFI.
Nu komt het....zet ik mijn VPN verbinding aan dan werken de apps prima. Kijk ik een filmpje op Youtube dan is er geen enkel probleem. Probeer ik hetzelfde filmpje te downloaden dan gaat het niet verder tot 50 of 60mb
Normaal internetten werkt prima. Ik heb van alles al geprobeerd en ook het modem naar de fabrieksinstelingen gereset.
Ik begrijp werkelijk niet wat het kan zijn.
Ik hoop dat er een oplossing is. Kunnen jullie mij helpen?
Groeten, Peter