T
tinus_oost
zie onderstaand een klein gedeelte van de facebook berichten:
Vorige week via de chat met iemand gesproken over de mogelijkheden om mijn cisco ontvanger te gebruiken op de slaapkamer, dit kon als ik een smartcard had ( want die verkopen ze niet meer los ) dus heb ik een ongebruikte en ongeregistreerde smartcard geregeld, kabel naar boven doorgetrokken, tv aangesloten en cisco ontvanger aangesloten. de vrij te ontvangen kanalen kan ik nu ontvangen. nu wilde ik de smartcard laten registreren. krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is omdat ik in een voorheen UPC gebied zit en de cisco ontvanger een Ziggo ontvanger is.




? !!!!!!
Ja DUH ik heb een ziggo smartcard een ziggo ontvanger en aangezien UPC nu ZIGGO is geworden zit ik dus nu in een ZIGGO gebied.
ik kan wel een ziggo ontvanger van ze huren a 4,00 / maand.
DIT IS PUUR KLANTJE PESTEN !!
eerst zeggen dat het wel kan en als je alles hebt aangesloten, dan kan het plotseling weer niet en waarom niet ? technisch is het geen probleem, puur omdat ZIGGO extra geld wil ontvangen voor een extra ontvanger.
BAH ! en daar betaal je dan dus meer dan € 70,00 per maand voor.
Heeft iemand nog een oplossing ?
Vind ik leuk · Reactie · Delen
Meest relevant
Trienco Oosterhoff
Schrijf een reactie...
Ziggo Hallo John/Trienco, Er heeft inderdaad mis communicatie plaats gevonden. M'n collega's zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Groet, Marnix
Vind ik leuk · 13 uur
Trienco Oosterhoff z.s.m. is bij Ziggo blijkbaar niet zo snel inmiddels 18 uur later en uiteraard nog niets gehoord ;-(
Vind ik leuk · 5 uur · Bewerkt
Ziggo
Klinkt niet goed, John! Zou je ons je klantnummer en adres in een privébericht willen sturen?
Met vriendelijke groet,...Meer weergeven
Vind ik leuk · 3 uur
John Brijer Trienco, ze noemen je John tegenwoordig.
Vind ik niet meer leuk · 1 · 2 uur · Bewerkt
Trienco Oosterhoff En lezen kunnen ze ook niet. Gisteren ze uitgebreid aan de lijn gehad. Zou vandaag terug gebeld worden. Maar Niets pm kan ik niet sturen, met alleen een naam tim of rob of marnix. Lees eerst eens goed ziggo !
Het wordt bijna lachwekkend als het niet zo droevig was.
Nogmaals 8414lb nr2
Vind ik leuk · 1 · 26 min.
Trienco Oosterhoff
Louw Oosterhoff het wordt nog erger. woon je in oud upc gebied dan heb je vanaf 1 juni geen syfy channel ,13th street en e! meer terwijl in oud ziggo gebied deze 3 zenders wel beschikbaar blijven
Vind ik leuk · Beantwoorden · 21 uur · Bewerkt
1 antwoord
Jacob Nijhoff Ik neem mn oude geregistreerde kaart wel mee anders. Gebruik je die. wink-emoticon
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 1 · 3 uur
Ziggo
Hoi Trienco,
Daar is iets in de communicatie niet goed gegaan....Meer weergeven
Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 21:39
2 antwoorden
Fred Schnitzler andere provider??
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 2 · Gisteren om 20:57
1 antwoord
Vorige week via de chat met iemand gesproken over de mogelijkheden om mijn cisco ontvanger te gebruiken op de slaapkamer, dit kon als ik een smartcard had ( want die verkopen ze niet meer los ) dus heb ik een ongebruikte en ongeregistreerde smartcard geregeld, kabel naar boven doorgetrokken, tv aangesloten en cisco ontvanger aangesloten. de vrij te ontvangen kanalen kan ik nu ontvangen. nu wilde ik de smartcard laten registreren. krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is omdat ik in een voorheen UPC gebied zit en de cisco ontvanger een Ziggo ontvanger is.




? !!!!!!Ja DUH ik heb een ziggo smartcard een ziggo ontvanger en aangezien UPC nu ZIGGO is geworden zit ik dus nu in een ZIGGO gebied.
ik kan wel een ziggo ontvanger van ze huren a 4,00 / maand.
DIT IS PUUR KLANTJE PESTEN !!
eerst zeggen dat het wel kan en als je alles hebt aangesloten, dan kan het plotseling weer niet en waarom niet ? technisch is het geen probleem, puur omdat ZIGGO extra geld wil ontvangen voor een extra ontvanger.
BAH ! en daar betaal je dan dus meer dan € 70,00 per maand voor.
Heeft iemand nog een oplossing ?
Vind ik leuk · Reactie · Delen
Meest relevant
Trienco Oosterhoff
Schrijf een reactie...
Ziggo Hallo John/Trienco, Er heeft inderdaad mis communicatie plaats gevonden. M'n collega's zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Groet, Marnix
Vind ik leuk · 13 uur
Trienco Oosterhoff z.s.m. is bij Ziggo blijkbaar niet zo snel inmiddels 18 uur later en uiteraard nog niets gehoord ;-(
Vind ik leuk · 5 uur · Bewerkt
Ziggo
Klinkt niet goed, John! Zou je ons je klantnummer en adres in een privébericht willen sturen?
Met vriendelijke groet,...Meer weergeven
Vind ik leuk · 3 uur
John Brijer Trienco, ze noemen je John tegenwoordig.
Vind ik niet meer leuk · 1 · 2 uur · Bewerkt
Trienco Oosterhoff En lezen kunnen ze ook niet. Gisteren ze uitgebreid aan de lijn gehad. Zou vandaag terug gebeld worden. Maar Niets pm kan ik niet sturen, met alleen een naam tim of rob of marnix. Lees eerst eens goed ziggo !
Het wordt bijna lachwekkend als het niet zo droevig was.
Nogmaals 8414lb nr2
Vind ik leuk · 1 · 26 min.
Trienco Oosterhoff
Louw Oosterhoff het wordt nog erger. woon je in oud upc gebied dan heb je vanaf 1 juni geen syfy channel ,13th street en e! meer terwijl in oud ziggo gebied deze 3 zenders wel beschikbaar blijven
Vind ik leuk · Beantwoorden · 21 uur · Bewerkt
1 antwoord
Jacob Nijhoff Ik neem mn oude geregistreerde kaart wel mee anders. Gebruik je die. wink-emoticon
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 1 · 3 uur
Ziggo
Hoi Trienco,
Daar is iets in de communicatie niet goed gegaan....Meer weergeven
Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 21:39
2 antwoorden
Fred Schnitzler andere provider??
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 2 · Gisteren om 20:57
1 antwoord
