• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem met wachtwoord herstel "mijn Ziggo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KHdV

Ik heb problemen met inloggen op mijn Ziggo de laatste tijd. Nu heb ik een herstel gevraagd via de site van mijn wachtwoord en kreeg hiervoor een link via de mail gestuurd. Hier kun je dan een nieuw wachtwoord op geven.
Handig dacht ik, totdat ik bij het proberen contunu een rode melding in beeld krijg van "java.lang.NullPointerException"

Het maakt niet uit wat voor wachtwoord (en combinatie van letters ed) ik ook probeer.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Nee want ik heb vandaag ook een probleem met het veranderen van het wachtwoord, het nieuwe wachtwoord wordt bij het inloggen niet geaccepteerd maar ben er 100% zeker van dat ik het exact hetzelfde nieuwe wachtwoord ingetikt hebt. Helpdesk gebeld snappen er ook niets van en kunnen mij nu direct niet helpen ze sturen een brief met een nieuw wachtwoord en inmiddels word alles gereset. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan