leendert47
Forum Gebruiker
- Berichten
- 11
Ik ben sinds 1 juli jl. overgestapt naar Ziggo en heb Alles-in-1 zonder telefonie. Ik bel al jaren bij mijn vorige provider met een Siemens S450IP met daar aan een C610 handset zonder problemen.
Nu met Ziggo is mijn voiptelefoon aangesloten op het Cisco EPC 3928 modem/router en heb enorm last van onderbrekingen, wegvallende woorden en/of hele zinnen. Ik heb al diverse opties uitgeprobeerd, zoals de telefoon rechtstreeks aan de Cisco, via een 1Gb switch en verschillende kabels en andere handset. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Kan iemand mij helpen?!
Nu met Ziggo is mijn voiptelefoon aangesloten op het Cisco EPC 3928 modem/router en heb enorm last van onderbrekingen, wegvallende woorden en/of hele zinnen. Ik heb al diverse opties uitgeprobeerd, zoals de telefoon rechtstreeks aan de Cisco, via een 1Gb switch en verschillende kabels en andere handset. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Kan iemand mij helpen?!