Probleem met smart-card en DCB-H380R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Forum Gebruiker
Berichten
2
Beste,

Ik heb enkel analoge tv van Ziggo. Ik heb de decoder van mijn ouders gekregen met een extra smart-card, een DCB-H380R om precies te zijn, heb het sub-forum maar gekozen die het meest lijkt. Ik woon niet bij mijn ouders.

Nu kijk ik af en toe een film op op film1, en vanmorgen had ik eigenlijk Prometheus willen zien, maar ik krijg de smart-card niet meer geactiveerd zoals dat voorheen altijd wel lukte. Ik krijg NL1 wel, maar op de overige zenders krijg ik een E100-4 melding. Ik heb de helpdesk al gebeld maar zei kunnen me niet verder helpen omdat smart-cards alleen horen te werken op het postcode van het abbonement. Maar eerder als ik een film wou kijken sloot ik de boel aan, smart-card activeren ik kon een film kijken.

Kan iemand mij verder helpen.

Bij voorbaat dank.
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Berichten
4.935
Internet
  1. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Zelf een abonnement nemen met eigen smartcard(s) misschien.
 
Topicstarter
Topicstarter
Gotty

Gotty

Forum Gebruiker
Berichten
2
Of door op "Mijn Ziggo" in de sectie van TV te klikken op "Herstellen". En ik ben nog op tijd ook :).

Status is opgelost.
 

Riparius

Forum Gebruiker
Berichten
3.945
Of door op "Mijn Ziggo" in de sectie van TV te klikken op "Herstellen". En ik ben nog op tijd ook :).

Status is opgelost.

Je vindt dan wel dat je probleem is opgelost, maar je laat toch vragen open. Bijvoorbeeld de vraag waarom je de smartcard steeds opnieuw moet activeren als je eens een keer wat wil zien. Dat is niet normaal, tenzij je de decoder steeds weer loskoppelt van de kabel en van het lichtnet. Maar dat hoef je toch niet te doen nu je die decoder eenmaal hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan