B
Boze UPC klant
Ik heb een vraagje,
begin 2002 heb ik mijn priority noodgedwongen op moeten zeggen. Ik verhuisde naar een nieuw adres waar, tijdens de verhuizing van de apperatuur, de monteur merkte dat het niet mogelijk was om internet of telefonie aan te sluiten. Gevolg: ik moest de diensten opzeggen. Keurig de twee modems (internet en telefonie) teruggebracht, maar ik ontvang nu al ruim 9 maanden rekeningen van mijn Priority abbonement. Da's natuurlijk een beetje vreemd nadat ik dit heb opgezegd, en het modem heb ingeleverd.
Ik ben toen maar liefst 4 keer langsgegaan bij het verkoop/servicepunt in Hilversum, 6 formulieren op het internet ingevuld en 2x een brief gestuurd, maar nog steeds ontvang ik rekeningen.
Wat kan ik doen om ervor te zorgen dat ik hiervan af kom??
Bij voorbaat dank.
begin 2002 heb ik mijn priority noodgedwongen op moeten zeggen. Ik verhuisde naar een nieuw adres waar, tijdens de verhuizing van de apperatuur, de monteur merkte dat het niet mogelijk was om internet of telefonie aan te sluiten. Gevolg: ik moest de diensten opzeggen. Keurig de twee modems (internet en telefonie) teruggebracht, maar ik ontvang nu al ruim 9 maanden rekeningen van mijn Priority abbonement. Da's natuurlijk een beetje vreemd nadat ik dit heb opgezegd, en het modem heb ingeleverd.
Ik ben toen maar liefst 4 keer langsgegaan bij het verkoop/servicepunt in Hilversum, 6 formulieren op het internet ingevuld en 2x een brief gestuurd, maar nog steeds ontvang ik rekeningen.
Wat kan ik doen om ervor te zorgen dat ik hiervan af kom??
Bij voorbaat dank.