Probleem met Priority

  • Onderwerp starter Boze UPC klant
  • Startdatum
B

Boze UPC klant

Ik heb een vraagje,

begin 2002 heb ik mijn priority noodgedwongen op moeten zeggen. Ik verhuisde naar een nieuw adres waar, tijdens de verhuizing van de apperatuur, de monteur merkte dat het niet mogelijk was om internet of telefonie aan te sluiten. Gevolg: ik moest de diensten opzeggen. Keurig de twee modems (internet en telefonie) teruggebracht, maar ik ontvang nu al ruim 9 maanden rekeningen van mijn Priority abbonement. Da's natuurlijk een beetje vreemd nadat ik dit heb opgezegd, en het modem heb ingeleverd.
Ik ben toen maar liefst 4 keer langsgegaan bij het verkoop/servicepunt in Hilversum, 6 formulieren op het internet ingevuld en 2x een brief gestuurd, maar nog steeds ontvang ik rekeningen.
Wat kan ik doen om ervor te zorgen dat ik hiervan af kom??

Bij voorbaat dank.
 
:D Ik betaal de rekeningen die ik ontvang natuurlijk niet. Ik hebgelukkig nooit gekozen voor de automatische afschrijving...

Het probleem is dat ik nog steeds in hun systeem sta als een Priority klant, en ik moet zeggen, het is best lastig bellen zonder zo'n modem.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze mij uit het systeem gooien?
 
Ik neem aan dat een monteur je telefoonmodem heeft opgehaald? Als dat zo is heb je ook bevestiging gekregen dat het modem is opgehaald, hier heb je ook voor getekend.
Ik zou ff een kopie van die bon naar upc sturen. ze kunnen je dan niets meer maken..
 
ok. Suc6.
En ik denk dat je vanaf nu rekening kunt houden met extra junk mail (iedere maand) ;D
Grtz, Lau
 
Terug
Bovenaan