• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem met ontvangst Zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjeesbeest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sjeesbeest

Sinds vandaag geen signaal meer op

102 Flim action
140 RTL Lounch
501 nos
502 politiek 24
504
505
507

Allen staan op "onbekend" met code E48

Geprobeerd:
Fabrieksinstellingen op mijn Humax IRfoxC
alles opnieuw ingevoerd: 369,000/9001

signaal algemeen is 52%
kwaliteit algemeen is 100%

Volgens Ziggo zou dit aan de bekabeling liggen (raar want het is sinds vanmiddag). Dus maar eens een nieuwe coax kabel vanuit het ziggo bakkie getrokken naar de HUMAX, dik 1,5meter :mrgreen:.

Splitter in de meterkast (waar ziggo bakkie ook zit) er tussen uit getrokken, mocht ook niet baten.

Heeft iemand nog meer aanbevelingen?

Locatie Enschede, wijk Deppenbroek.
 
Raar maar waar

Alles doet het weer, en heb niets gewijzigd :shock: zelfs niets gereset.

:censored: "gelukkig de sex in the city marathon gemist"
 
Het is weer zover!

Alweer een paar dagen geen signaal op de bovengenoemde zenders.

gedaan:

* nieuwe kabel met nieuwe connectoren gekocht ---> mocht niet baten
* opnieuw naar fabrieksinstellingen met de humax ir fox ---> mocht niet baten
* humax in de meterkast aangesloten met lange scart naar de tv ---> mocht niet baten

Van Ziggo zelf krijg ik geen hoogte, ze geven zelf al aan dat als rtl lounge het niet doet dat er dan meerdere zenders het niet doen, dan kennen ze dit probleem toch ook??

Snap er geen drol van.

to do list:

* andere ontvanger proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan