S
Suiker
Hoi iedereen, ik heb een probleem met de nieuwsgroepenserver van @home/Ziggo.
Voorheen kon ik altijd gewoon overal alles van downloaden met de nieuwsgroepen van @home, toen het nog niet overgeschakeld was naar ziggo.
Nu gaat dat niet meer, ik kan schijnbaar nog steeds gewoon inloggen op mijn oude gebruikers naam en wachtwoord van @home, en dan met newnews.home.nl.
Maar als ik dan een NZB erin zet, (van 1 dag oud!) gaat hij iets van identificeren van de bestanden, waarna ze allemaal 1 voor 1 rood worden en weer snel verdwijnen. Dat betekent dus dat hij geen pakketjes meeneemt voor die bestanden neem ik aan?
Nu heb ik ook geprobeerd met een andere (gratis) newsserver, waarbij ik dezelfde NZB gebruik en daarbij werkt het wel gewoon..(alleen veelste langzaam natuurlijk)
Nu is mijn vraag herkent iemand dit probleem en is er ook een oplossing voor?
Ik gebruik Newsleecher om alles binnen te halen, altbinz heb ik ook al gebruikt, maar met hetzelfde resultaat. heb ook news.home.nl al ingevuld, news.ziggo.nl maar ze geven allemaal hetzelfde resultaat. Ik heb een router, maar daar is niets meer aan veranderd naardat ik hem geforward had. de NZB behoort bij de groep a.b.boneless en a.b.dvd.
mvg en alvast bedankt!
Voorheen kon ik altijd gewoon overal alles van downloaden met de nieuwsgroepen van @home, toen het nog niet overgeschakeld was naar ziggo.
Nu gaat dat niet meer, ik kan schijnbaar nog steeds gewoon inloggen op mijn oude gebruikers naam en wachtwoord van @home, en dan met newnews.home.nl.
Maar als ik dan een NZB erin zet, (van 1 dag oud!) gaat hij iets van identificeren van de bestanden, waarna ze allemaal 1 voor 1 rood worden en weer snel verdwijnen. Dat betekent dus dat hij geen pakketjes meeneemt voor die bestanden neem ik aan?
Nu heb ik ook geprobeerd met een andere (gratis) newsserver, waarbij ik dezelfde NZB gebruik en daarbij werkt het wel gewoon..(alleen veelste langzaam natuurlijk)
Nu is mijn vraag herkent iemand dit probleem en is er ook een oplossing voor?
Ik gebruik Newsleecher om alles binnen te halen, altbinz heb ik ook al gebruikt, maar met hetzelfde resultaat. heb ook news.home.nl al ingevuld, news.ziggo.nl maar ze geven allemaal hetzelfde resultaat. Ik heb een router, maar daar is niets meer aan veranderd naardat ik hem geforward had. de NZB behoort bij de groep a.b.boneless en a.b.dvd.
mvg en alvast bedankt!

