B
Borghuis
Sinds dat mijn @home adres is overgezet naar het Ziggo platform duurt het langer om een verbinding te maken met de mailserver en ook het ophalen van de mail duurt langer.
Ik gebruik Thunderbird en maak verbinding met mail.home.nl poort 110. Zijn deze instellingen nog correct?
Daarnaast komt er nu ook minder mail binnen. Heb ongeveer een half uur geleden 3 test mails verstuurd naar mijn @home adres en deze zijn heb ik nog niet ontvangen. Dus blijkbaar werkt er toch iets niet correct bij Ziggo. En de spamfilter instelling staat op zeer laag, dus daar zou het niet aan mogen liggen.
Met vriendelijke groet,
R. Borghuis
Ik gebruik Thunderbird en maak verbinding met mail.home.nl poort 110. Zijn deze instellingen nog correct?
Daarnaast komt er nu ook minder mail binnen. Heb ongeveer een half uur geleden 3 test mails verstuurd naar mijn @home adres en deze zijn heb ik nog niet ontvangen. Dus blijkbaar werkt er toch iets niet correct bij Ziggo. En de spamfilter instelling staat op zeer laag, dus daar zou het niet aan mogen liggen.
Met vriendelijke groet,
R. Borghuis