• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

probleem met guide +

  • Onderwerp starter Onderwerp starter menoy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

menoy

hallo,

ik heb me van de week een nieuwe hd recoder aangeschaft..( sony rdr hx 780)
alles aangesloten ..en werkt prima.( guide +)
2 dagen later bij de makro een goeie aanbieding voor een lcd tv..direct gekocht samen met een pakket voor digitale televisie..
de smartcard en een samsung dcb h360r decoder.
alles aangesloten zoals beschreven en een nachtje gewacht op de guide+.
helaas smorgens niks..na 3 nachten nog steeds geen guide +.
op de decoder staat kan ik onder guide wel een schema vinden met de programma's.
alleen op de hd recoder krijg ik het niet voor elkaar.
ook de g-link werkt volgens mij niet..
iemand die me kan uitleggen waar de fout zit?

ik heb de kabel uit de muur in de decoder..van decoder naar recorder..van recoder naar tv.
tevens een scartaansluiting tussen de decoder en recorder..
en 2 hdmi aansluitingen van beide apparaten naar de tv..

alvast bedankt !
groetjes roy
 
hallo,

ik heb me van de week een nieuwe hd recoder aangeschaft..( sony rdr hx 780)
alles aangesloten ..en werkt prima.( guide +)
2 dagen later bij de makro een goeie aanbieding voor een lcd tv..direct gekocht samen met een pakket voor digitale televisie..
de smartcard en een samsung dcb h360r decoder.
alles aangesloten zoals beschreven en een nachtje gewacht op de guide+.
helaas smorgens niks..na 3 nachten nog steeds geen guide +.
op de decoder staat kan ik onder guide wel een schema vinden met de programma's.
alleen op de hd recoder krijg ik het niet voor elkaar.
ook de g-link werkt volgens mij niet..
iemand die me kan uitleggen waar de fout zit?

ik heb de kabel uit de muur in de decoder..van decoder naar recorder..van recoder naar tv.
tevens een scartaansluiting tussen de decoder en recorder..
en 2 hdmi aansluitingen van beide apparaten naar de tv..

alvast bedankt !
groetjes roy

Ik heb de zaak iets anders aangesloten vanwege soortgelijke problemen: van de WCD eerst de coax naar de HD recorder en van deze een coax naar de decoder !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan