• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem met Factuur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Spooken
  • Startdatum Startdatum
S

Spooken

Ik heb de volgende problemen met mijn eerste factuur van UPC. Wie kan mij raad geven over wat ik het beste kan doen. UPC heeft al een brief van mij ontvangen omtrend onderstaande problemen maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehad.

1. Pakket korting word niet gegeven. Een telefoniste van UPC heeft mij verteld dat ik aan 3 voorwaarden niet voldoe. Als eerste niet aan de automatische incasso, dit is volgens mij niet juist omdat ik dit wel heb aangegeven tijdens mijn bestelling op internet. Op mijn bevestiging staat ook dat ik via automatische incasso betaal. Als tweede zou ik niet voldoen aan de factuur online voorwaarde. Ik heb hier zelf inlogcodes van aangevraagd en ontvangen. Echter ontvang ik mijn factuur dus niet online maar in de brievenbus. Er staat dus in het systeem niet dat ik hieraan voldoe terwijl dat wel zo is. Als derde beweerde de telefoniste dat ik een jaar abbonement moest afnemen. Aangezien ik een nieuwe klant ben voldoe ik hier toch automatisch aan ?

2. Actie korting van 5 Euro per product. Deze korting is niet te zien op mijn rekening. terwijl ik hier volgens mij wel recht op heb. Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat de bestelling die ik via internet heb gedaan niet compleet is binnengekomen bij chello. Ik heb dus eerder met jullie gebeld en de producten zijn toen alsnog snel in orde gemaakt. En toen heb ik nog benadrukt dat ik recht op die korting heb. Nu is alleen die korting niet gegeven.

3. De administratie kosten van 9,95 Euro voor het internet abbonement zijn in rekening gebracht terwijl deze niet gefactureerd zouden worden. Dez korting zou ik krijgen omdat ik ook meerdere pakketen tegelijk bij chello zou afnemen.

Zou u misschien naar de bovenstaande punten willen kijken want ik vind het erg vervelend dat ik als nieuwe klant op deze manier direct een slecht gevoel moet krijgen over de klantenservice van UPC. Ik hoop hier met jullie op een normale en goede manier uit te komen.

Nog even welke producten ik van chello af neem / besteld heb.

1. Analoge tv en radio
2. Internet + Telefonie van 29,95 per maand
3. Digitale televisie.

Ik wordt nu dus gefactureerd voor meerdere administratiekosten en daarnaast is de pakketkorting dus niet gegeven. Wie geeft mij een tip met wat ik kan doen of wie kan me hiermee helpen.

Alvast bedankt,
Kasper
 
Je mag mij wel een PM sturen met je klantgegevens dan kan ik nakijken wat er fout is gegaan en e.e.a. rechtzetten.
 
Terug
Bovenaan