S
smit212000
Hallo,
Ik heb sinds een week HDTV van UPC met de Cisco mediabox installeren ging prima en heb ook behoorlijk kunnen genieten van de HDTV afgezien van het formaat van het beeld maar daarmee valt te leven. Tot vandaag op enkele zenders geen signaal en andere zenders werken gewoon. Aantal keren stekker eruit gehaald geen oplossing. UPC gebeld krijg je zo'n leuk verwijt dat het aan je bekabeling ligt. Nou niet dus werkt de hele week prima en nu ineens niet meer. Wel typisch maar goed ik ging mee. Heb de tv rechtstreeks op antenne aangesloten en analoge tv doet het gewoon geen problemen mee. Maar digitaal zelfde probleem alleen erger geworden nu geen enkel signaal meer op alle kanalen. Ik op 999 meting gedaan en geen Ip connectiviteit. Weer UPC gebeld en zelfde verhaal zal wel aan uw bekabeling liggen. Ik werd kwaad en heb de mediabox en tv naar de woonkamer aansluiting gesleept met andere kabel van UPC aangesloten. Analoog prima digitaal zelfde probleem. Wederom UPC gebeld en er komt nu een monteur langs. Maar wel met de mededeling dat als het aan de bekabeling ligt ik voorrijkosten moet betalen. Ik wacht wel af tot vrijdag maar graag hoor ik wel van jullie of jullie tips of suggesties hebben en mij kunnen bevestigen dat ik niet gek ben en het niet aan mijn bekabeling ligt!!! Ik lees op forums en ook hier dat er veel problemen zijn met de Cisco. Wat kan ik vrijdag tegen de monteur zeggen? Graag jullie reactie
Groet
Remco smit
Ik heb sinds een week HDTV van UPC met de Cisco mediabox installeren ging prima en heb ook behoorlijk kunnen genieten van de HDTV afgezien van het formaat van het beeld maar daarmee valt te leven. Tot vandaag op enkele zenders geen signaal en andere zenders werken gewoon. Aantal keren stekker eruit gehaald geen oplossing. UPC gebeld krijg je zo'n leuk verwijt dat het aan je bekabeling ligt. Nou niet dus werkt de hele week prima en nu ineens niet meer. Wel typisch maar goed ik ging mee. Heb de tv rechtstreeks op antenne aangesloten en analoge tv doet het gewoon geen problemen mee. Maar digitaal zelfde probleem alleen erger geworden nu geen enkel signaal meer op alle kanalen. Ik op 999 meting gedaan en geen Ip connectiviteit. Weer UPC gebeld en zelfde verhaal zal wel aan uw bekabeling liggen. Ik werd kwaad en heb de mediabox en tv naar de woonkamer aansluiting gesleept met andere kabel van UPC aangesloten. Analoog prima digitaal zelfde probleem. Wederom UPC gebeld en er komt nu een monteur langs. Maar wel met de mededeling dat als het aan de bekabeling ligt ik voorrijkosten moet betalen. Ik wacht wel af tot vrijdag maar graag hoor ik wel van jullie of jullie tips of suggesties hebben en mij kunnen bevestigen dat ik niet gek ben en het niet aan mijn bekabeling ligt!!! Ik lees op forums en ook hier dat er veel problemen zijn met de Cisco. Wat kan ik vrijdag tegen de monteur zeggen? Graag jullie reactie
Groet
Remco smit
