• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem met Cisco HD mediabox (geen beeld via HDMI) melden bij COAX.NL!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marcel07
  • Startdatum Startdatum
M

marcel07

Hallo,

Willen personen die problemen hebben met de nieuwe Cisco HD mediabox (HDMI geen beeld) dit melden bij COAX.NL.

Hoe meer meldingen hoe meer druk op UPC. Als ik de verschillende forums lees zijn er ontzettend veel UPC klanten met dit probleem die niet door UPC geholpen worden.

Alvast bedankt!

Marcel
 
Terug
Bovenaan