M
marcel07
Hallo,
Willen personen die problemen hebben met de nieuwe Cisco HD mediabox (HDMI geen beeld) dit melden bij COAX.NL.
Hoe meer meldingen hoe meer druk op UPC. Als ik de verschillende forums lees zijn er ontzettend veel UPC klanten met dit probleem die niet door UPC geholpen worden.
Alvast bedankt!
Marcel
Willen personen die problemen hebben met de nieuwe Cisco HD mediabox (HDMI geen beeld) dit melden bij COAX.NL.
Hoe meer meldingen hoe meer druk op UPC. Als ik de verschillende forums lees zijn er ontzettend veel UPC klanten met dit probleem die niet door UPC geholpen worden.
Alvast bedankt!
Marcel