T
Tharco
Al een maand lang heb ik problemen met mijn Chello Classic internet verbinding. Elke avond vanaf een uur of 6 valt mijn internetverbinding weg. Als ik dan de status van de router bekijk staat er geen IP-adres meer en ook geen DNS. Zogauw ik de Modem en Router reset doet internet het weer en valt een tijdje later weer uit. Overdag doet internet het wel uitstekend. Het ligt niet aan de computers, ook niet aan de router. Ik had een nieuwe router gekocht (Linksys WRT54G), ik dacht eerst dat het aan de router zou liggen. Dus heb mijn oude router (Sitecom) aangesloten en daarmee had ik precies hetzelfde probleem. Toen ben ik teruggegaan naar de winkel met de Linksys router en heb een nieuwe gekregen. Ook bij deze hetzelfde probleem.
Een week geleden heb ik ook al bijna een uur met chello gebeld. Heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk zeiden ze dat het toch aan de router zou moeten liggen, maar dat lijkt me sterk. Het ligt zowiezo ook niet aan de modem want deze hebben ze getest.
Als internet uitvalt zie ik dus telkens geen IP-adres en DNS meer staan. Als ik op renew druk krijg ik een melding dat er geen IP-adres kan worden opgehaald van DHCP.
Ik kan nu geen oplossing meer vinden. Weten jullie misschien een oplossing?
Bvd
Tharco
Een week geleden heb ik ook al bijna een uur met chello gebeld. Heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk zeiden ze dat het toch aan de router zou moeten liggen, maar dat lijkt me sterk. Het ligt zowiezo ook niet aan de modem want deze hebben ze getest.
Als internet uitvalt zie ik dus telkens geen IP-adres en DNS meer staan. Als ik op renew druk krijg ik een melding dat er geen IP-adres kan worden opgehaald van DHCP.
Ik kan nu geen oplossing meer vinden. Weten jullie misschien een oplossing?
Bvd
Tharco