R
Roozendaal
Twee weken gelden gebruik gemaakt van de aanbieding omdat de Cisco-kast kuren begint te vertonen.
Alles aangesloten met de WIFI dongel, echter een probleem... 9 van de 10 keer als ik de rode knop voor de interactieve tv wil gebruiken, doet hij het niet. Krijg de ene keer melding dat er geen verbinding is met internet( is er wel) en de andere keer dat de interactieve tv tijdelijk niet beschikbaar is. Ik betaal daar echter wel voor en gedurende een hele avond deze melding is niet echt wenselijk.
Ik heb een sitecom router ertussen.
De sterkte is 44% en het signaal is 100%.
Tevens geeft het menu van de Humax aan dat de internetverbinding optimaal is..
LAN-kabel is geen optie.
De kast maar terugsturen en een CISCO vragen?
als iemand een oplossing heeft, graag in duidelijke taal, want complexe, technische antwoorden begrijp ik niet.
Alles aangesloten met de WIFI dongel, echter een probleem... 9 van de 10 keer als ik de rode knop voor de interactieve tv wil gebruiken, doet hij het niet. Krijg de ene keer melding dat er geen verbinding is met internet( is er wel) en de andere keer dat de interactieve tv tijdelijk niet beschikbaar is. Ik betaal daar echter wel voor en gedurende een hele avond deze melding is niet echt wenselijk.
Ik heb een sitecom router ertussen.
De sterkte is 44% en het signaal is 100%.
Tevens geeft het menu van de Humax aan dat de internetverbinding optimaal is..
LAN-kabel is geen optie.
De kast maar terugsturen en een CISCO vragen?
als iemand een oplossing heeft, graag in duidelijke taal, want complexe, technische antwoorden begrijp ik niet.