• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Probleem] Geen internet via Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DJNickE83
  • Startdatum Startdatum
D

DJNickE83

Hallo Allemaal,

Ben nieuw hier, heb na de beslissing Horizon te nemen en veel hier te lezen besloten mijn probleem toch maar eens voor te leggen hier. Ik heb de Horizon box zelf geinstalleerd. Had meteen beeld op TV, bij netwerk instellingen ook een IP - Adres, Subnet en DHCP werkt, alleen staat "NETWERK : UIT". Ik kan wel met mijn laptop verbinding maken met de mediabox, maar heb geen internet verbinding via de mediabox. Ik zit nu tijdelijk via mn oude modem :(. Ik baal er best van want wil alles via Horizon laten lopen, tevens loopt mijn snelheid nog niet goed, zit rond 30 MB ipv 60, en bellen werkt niet. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? De HD kan me niet echt verder helpen helaas :( Alvast bedankt!
 
Helaas voor je, alles blijft lopen via je oude modem/router. UPC weigert vooralsnog dit aan te passen, heb namelijk hetzelfde probleem.
 
Erg jammer. Is volgens mij niet veel werk en voor mij een reden om mn oude abbo weer in te laten gaan .. zo heb ik niets aan de "mediabox", het is gewoon een decoder, meer niet, met brakke software. bedankt voor je reactie!
 
Gewoon even bellen en vragen of ze Horizon willen inschakelen en de oude apparatuur willen deactiveren... Vraag om het Horizon-team/helpdesk. Binnen een uurtje doet je telefoon en internet het via de horizon-box. Bij ons was het geen probleem.
 
Heb gebeld, kreeg de melding dat ik over 2 maanden als het minder druk is maar even terug moet bellen? :( niet echt service te noemen, baal dr erg van..
 
DJNickE83 zei:
Heb gebeld, kreeg de melding dat ik over 2 maanden als het minder druk is maar even terug moet bellen? :( niet echt service te noemen, baal dr erg van..

Dan gewoon contact opnemen met opzeggingen en uitleggen dat je het abonnement niet hebt afgesloten om nog een groter zooitje in je huis te hebben. >:(
 
Ik heb ook zojuist gebeld en kreeg te horen dat geheel nieuwe klanten wel geactiveerd worden voor alles op 1 box maar dat er problemen zijn om bestaande klanten over te zetten in zijn geheel op horizon….en dat daarom voorlopig een overzet stop is en het niet gedaan wordt…de bestaande klanten krijgen tzt bericht dat het mogelijk is om over te gaan…aldus de HD medewerker..

Dus ik heb mijn oude spullen weer geactiveerd :)
 
Ik heb het omgekeerde probleem. Alles op de horizon, terwijl ik het op mijn oude modem wil, pffff.
 
Had inderdaad ook het probleem dat horizon box per abuis geactiveerd werd en daarmee mijn bestaande modem werd uitgeschakeld. Probleem echter op keurige manier opgelost, binnen 48 uur alles zoals het was met excuses voor het ongemak. Box is zeker niet perfect, beeld is echter prima en stukken beter dan van de Cisco. Qua gebruiksgemak springt de philips eruit.
 
zeer vreemd, bij mij kan het echt niet weer snel geactiveerd worden volgens de HD!
en maar activatiekosten betalen....
 
Terug
Bovenaan