D
DJNickE83
Hallo Allemaal,
Ben nieuw hier, heb na de beslissing Horizon te nemen en veel hier te lezen besloten mijn probleem toch maar eens voor te leggen hier. Ik heb de Horizon box zelf geinstalleerd. Had meteen beeld op TV, bij netwerk instellingen ook een IP - Adres, Subnet en DHCP werkt, alleen staat "NETWERK : UIT". Ik kan wel met mijn laptop verbinding maken met de mediabox, maar heb geen internet verbinding via de mediabox. Ik zit nu tijdelijk via mn oude modem
. Ik baal er best van want wil alles via Horizon laten lopen, tevens loopt mijn snelheid nog niet goed, zit rond 30 MB ipv 60, en bellen werkt niet. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? De HD kan me niet echt verder helpen helaas
Alvast bedankt!
Ben nieuw hier, heb na de beslissing Horizon te nemen en veel hier te lezen besloten mijn probleem toch maar eens voor te leggen hier. Ik heb de Horizon box zelf geinstalleerd. Had meteen beeld op TV, bij netwerk instellingen ook een IP - Adres, Subnet en DHCP werkt, alleen staat "NETWERK : UIT". Ik kan wel met mijn laptop verbinding maken met de mediabox, maar heb geen internet verbinding via de mediabox. Ik zit nu tijdelijk via mn oude modem
. Ik baal er best van want wil alles via Horizon laten lopen, tevens loopt mijn snelheid nog niet goed, zit rond 30 MB ipv 60, en bellen werkt niet. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? De HD kan me niet echt verder helpen helaas
Alvast bedankt!

