Sinds eergisteren in het bezit van de Horizon box, en had internet en telefonie via de box laten lopen.
Alles werkte beneden goed, en haalde bedraad gewoon 120mb. Had alleen een probleem met mijn Xbox want die werkte niet meer draadloos. Ben er toen via dit forum achtergekomen dat ik de beveiliging op WPA moest zetten ipv WPA2, en toen werkte het wel.
Aangezien ik deze problemen voorheen niet ondervonden had, heb ik besloten om internet en telefonie weer via een modem te laten lopen. Dit is de Ubee EVW3226 geworden icm een router vans Sitecom(300N van UPC). Met behulp van UPC het modem in bridge gezet, en gekeken of alles weer werkte.
Had wel verbinding, maar totaal geen snelheid meer, zowel bekabeld als draadloos. Op het modem brand het ledje van DS blauw, en volgens de handleiding betekend dat "downstreamkoppeling met gebonden kanaal". Weet niet wat het betekend, maar het is iig niet goed. De HD kan me ook niet verder helpen op dit moment.
Misschien hier iemand die weet wat de oplossing is, of misschien ben ik wel de eerste met dit probleem(Wat ik me niet kan voorstellen).
Alles werkte beneden goed, en haalde bedraad gewoon 120mb. Had alleen een probleem met mijn Xbox want die werkte niet meer draadloos. Ben er toen via dit forum achtergekomen dat ik de beveiliging op WPA moest zetten ipv WPA2, en toen werkte het wel.
Aangezien ik deze problemen voorheen niet ondervonden had, heb ik besloten om internet en telefonie weer via een modem te laten lopen. Dit is de Ubee EVW3226 geworden icm een router vans Sitecom(300N van UPC). Met behulp van UPC het modem in bridge gezet, en gekeken of alles weer werkte.
Had wel verbinding, maar totaal geen snelheid meer, zowel bekabeld als draadloos. Op het modem brand het ledje van DS blauw, en volgens de handleiding betekend dat "downstreamkoppeling met gebonden kanaal". Weet niet wat het betekend, maar het is iig niet goed. De HD kan me ook niet verder helpen op dit moment.
Misschien hier iemand die weet wat de oplossing is, of misschien ben ik wel de eerste met dit probleem(Wat ik me niet kan voorstellen).