• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gidion van Tilburg

Forum Gebruiker
Berichten
89
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Sinds 11-6-2013 heb ik geen nieuwe e-mail meer ontvangen.
Alle instellingen zijn correct.
Ik gebruik Windows Live mail en dit heeft altijd goed gewerkt, maar nu opeens niet meer.
Via de webmail is er na 11-6-2013 ook niets meer binnengekomen.
Normaal ontvang ik iedere dag tussen de 50 en 100 e-mails, dus is dit een beetje vreemd dat er nu al 4 dagen niets meer binnenkomt.
Bij Ziggo is er niets te vinden over een storing.

Wat kan het probleem zijn ?

Groet,

reggert32
 
Probeer eens via een ander account, bv gmail, iets naar je ziggo account te sturen en let daarbij op of je een foutmelding terugkrijgt.
 
Normaal ontvang ik iedere dag tussen de 50 en 100 e-mails, dus is dit een beetje vreemd dat er nu al 4 dagen niets meer binnenkomt.
Bij ziggo is er niets te vinden over een storing.

Wat kan het probleem zijn ?

Weet je zeker dat je mailbox niet vol zit ??
Als je al je capaciteit 'verbruikt' hebt krijg je ook geen mail meer binnen op je Ziggo account. Als je dagelijks 100 e-mails binnenkrijgt en ze nooit weggooit (en de prullenbak leegt) raakt je ruimte na verloop van tijd op. Of je Quotum verbruikt is kun je op je webmail scherm zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan